Męskie Granie ciągle na szczycie. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard czerwiec 2018
  • 5
  • 0
18.07.2018

Męskie Granie ciągle na szczycie. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard czerwiec 2018

Męskie Granie powróciło do rankingu YouTube Ads Leaderboard w maju, a w czerwcu utrzymało pierwszą pozycję w zestawieniu. Drugie i trzecie miejsce zajęło Maybelline z dwoma odcinkami instruktażowymi. Poza podium znalazł się film Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie z akcji mającej zwiększać bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2018

17 lipca 2018