0 6 0 1.03.2019Młodzież promuje Krakowski Tydzień Dobrego SłowaMasno fest, zaczepiście, nieziemsko epicki czy prestiżowy – m.in. takie hasła, wybrane we współpracy z krakowską młodzieżą, trafiły na plakaty promujące akcję Krakowski Tydzień Dobrego Słowa. Celem jest przeciwdziałanie agresji słownej oraz budowanie pozytywnej komunikacji w środowisku szkolnym.
0 1 0 1.03.2019Znane osoby w akcji „PokaPITa” zachęcają do przekazywania 1% podatku na cele charytatywneCzternaście z 25 mln Polaków przekazuje 1% podatku na pomoc potrzebującym. Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową postanowiła to zmienić. Zainicjowała akcję społeczną „PokaPITa” w mediach społecznościowych. Zaangażowała w nią znanych Polaków, m.in. Anitę Sokołowską, prof. Jana Miodka, Wojciecha Jagielskiego czy Cyber Mariana.
1 0 0 1.03.2019Huawei z telewizyjną kampanią teaserową„P jak piękna fotografia” – to hasło kampanii marki Huawei, która poprzedza główne działania promocyjne nadchodzącej serii smartfonów P30. Akcja teaserowa wystartowała 1 marca i po raz pierwszy obejmie telewizję. Działania potrwają do 26 marca, czyli do dnia globalnej premiery urządzeń.
0 0 0 28.02.2019Puma nowym sponsorem Manchesteru CityPuma i firma City Football Group, która jest właścicielem angielskiego klubu Manchester City, podpisały umowę sponsorską wartą 650 mln funtów. Umowa zacznie obowiązywać od lipca.
0 5 0 28.02.2019Ubisoft, Traficar i Xbox z kampanią na rzecz walki ze smogiemNa 2 tygodnie przed premierą gry „Tom Clancy’s The Division 2” firma Ubisoft ogłosiła akcję specjalną dla fanów wirtualnej rozrywki, ochrony środowiska i aktywizacji społeczności w miastach. W tym celu nawiązała współpracę z Traficarem oraz Microsoftem.
0 0 0 28.02.2019TikTok zapłaci prawie 6 mln dol. za naruszenie prywatności dzieciAmerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) nałożyła na aplikację TikTok karę w wysokości 5,7 mln dol. Związane jest to z naruszeniem prywatności dzieci, jakich miał dopuścić się nieistniejący już Musical.ly.
0 2 0 28.02.2019Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i poszanowanie czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu według badania SalesforceNajważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami w czasie rzeczywistym, niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady przetwarzania danych osobowych – pokazuje raport Salesforce „State of Marketing”.
0 1 0 28.02.2019Carrefour uruchamia w Bydgoszczy sklep w duchu zero wasteZe swoimi woreczkami, słoikami i pudełkami – tak w hipermarkecie Carrefour przy ul. Skarżyńskiego 2 w Bydgoszczy mogą zrobić zakupy klienci, którym bliska jest idea zero waste. Zakupy produktów na wagę do własnych opakowań to kolejne działanie realizowane przez sieć w ramach strategii opakowaniowej, której celem jest ochrona środowiska i walka z ogromną ilością odpadów.
0 11 0 28.02.2019Converse w kampanii „All the Stories Are True” zachęca do redefinicji słowa dziewczynaMłode, silne, niezależne dziewczyny z całego świata prezentują kolekcję butów Love The Progress marki Converse. W kampanii „All the Stories Are True” tworzą nową definicję słowa dziewczyna. W działania zaangażowano m.in. brytyjską aktorkę Millie Bobby Brown i założycielkę GeekGoesChic Katarzynę Golę.
0 1 0 28.02.2019Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według CodemediaW 2018 r. branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu top 10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków GRP, utrzymują czołowe pozycje. Na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidla. Spada natomiast udział telekomów.