1 3 0 0 0 12.07.2018Lepiej zapukaj, zanim zajrzysz do lodówkiLG Electronics promuje lodówkę z funkcją, dzięki której można zobaczyć jej wnętrze bez otwierania drzwi. Pozwala to uniknąć strat zimnego powietrza. W spocie wymieniane są sytuacje, kiedy zapukanie do drzwi przed ich otwarciem pozwoliłoby uniknąć kłopotów.
0 0 0 0 0 12.07.2018MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą mediową Warszawy21 czerwca został rozstrzygnięty przetarg na obsługę mediową, ogłoszony przez Miasto Stołeczne Warszawa. Zwycięzcą okazał się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
0 0 0 0 0 12.07.2018Kim są amatorzy dań gotowych i co najczęściej kupują?Producenci żywności rozbudowują segment convenience, reagując na rosnące zainteresowanie klientów. Agencja Zymetria przygotowała raport „Badanie na temat konsumpcji dań gotowych” na zlecenie marki Konspol.
0 0 0 0 1 11.07.2018Niespodziewany sprzeciw. Aktywiści LGBT zarzucają, że sponsorzy Parady Równości w Londynie zdominowali wydarzenieAktywista środowiska LGBT, Peter Tatchell oskarżył sponsorów zeszłotygodniowej Parady Równości w Londynie. Według niego takie firmy jak Tesco, Virgin Atlantic, Starbucks, Wella, PwC czy bank Barclays nadmiernie zdominowały tegoroczne wydarzenie.
0 7 0 0 0 11.07.2018Polski internet w czerwcu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2018 r. wyniosła ogółem 27,2 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) były to 23,2 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln osób.
0 1 0 0 0 11.07.2018Niekupujący w sieci. Raport „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”Kim są osoby, które nie kupują przez internet i dlaczego nie ufają e-sklepom? Dlaczego wolą kupować w tradycyjny sposób? Co mogłoby je skłonić do zmiany przyzwyczajeń? Odpowiedzi na te pytania pojawiają się w raporcie „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.
0 3 0 0 0 11.07.2018PKP Intercity świętuje setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległościNa tory wyjechały pierwsze lokomotywy PKP Intercity ozdobione okolicznościową, biało-czerwoną grafiką. W ten sposób przewoźnik uczestniczy w obchodach stulecia odzyskania niepodległości.
0 1 0 0 0 11.07.2018Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightachTrwa kampania outdoorowa start-upu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach. Akcja potrwa do końca lipca.
1 0 0 0 0 11.07.2018Reklama elektrolitów Oryal jak popularne filmy z YouTubeRozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Koncepcja pierwszej reklamy nawiązuje do popularnych na YouTube filmów tytułowanych „Win”, w których bohaterom udaje się bezbłędnie wykonać trudne zadanie.
0 1 0 0 0 11.07.2018Młodzieżowi influencerzy łączą się z klientami TymbarkuTymbark zachęca, by dzielić się ze znajomymi tekstem spod nakrętki napoju. Jeśli w okolicy nie ma nikogo, komu można go pokazać, z pomocą przyjdą influencerzy. Nagrali filmy w konwencji rozmów wideo, w których reagują na napis wybrany przez klienta.