- 0
- 1
Oshee x Mata – na rynek wchodzi wspólna linia napojów Osh33
16 sierpnia w sieci Żabka zadebiutują napoje Oshee x Mata z ekstraktem z ashwagandhy oraz żeń-szenia. Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna.
Oshee to marka mająca sportowe DNA. Jednocześnie chce stać się częścią stylu życia osób aktywnych i twórczych. Dlatego nawiązała współpracę z gwiazdą spoza sportowego firmamentu. Michał Matczak, znany szerzej jako Mata, mimo młodego wieku zdążył się już zapisać na kartach polskiej muzyki, ale także wywołał międzypokoleniową debatę publiczną.
– To dla nas bardzo ważne collabo pokazujące, jakie tak naprawdę jest Oshee. Nasza marka to nie tylko sport, ale przede wszystkim styl życia. A dlaczego Mata? To proste. Jego dzisiejsze ambicje sięgają daleko poza rymy i bity, więc uznaliśmy, że to będą najlepsze ręce, w które możemy oddać naszą markę, aby przedstawić ją młodemu pokoleniu w zupełnie nowym obliczu – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.
– Oshee to dla nas idealny partner. Z jednej strony marka, która ma ugruntowaną pozycję lidera i rozpoznawalność, a z drugiej jest na tyle otwarta i odważna, że zaufała intuicji młodego artysty – podsumowuje Rafał Grobel, doradca ds. wizerunku i współprac Maty.
Napoje Oshee x Mata, czyli Osh33
Symbol dwóch trójek towarzyszy Macie od początku działalności. Jego macierzysta ekipa nazywa się Gombao 33, a profil na Instagramie to @33mata. Inspiracją receptur Osh33 Love Potion Rose – Honey oraz Blueberry – Jasmine były perfumy, dlatego istotnym elementem kompozycji jest nie tylko smak, ale i zapach. Drugim istotnym komponentem jest aspekt funkcjonalny, do którego zgodnie z najnowszymi trendami zostały wykorzystane adaptogeny.
Lekko zmienione logo Oshee na użytek współpracy
W świecie mody zdarza się, że wielkie światowe marki zapraszają do swojego świata ambitnych twórców z różnych dziedzin lifestyle’u. Również Oshee zdecydowało się oddać swoje logo i elementy identyfikacji wizualnej w ręce Maty. Znak Osh33 na pozór niewiele różni się od oryginału, ale reszta etykiety wygląda jak po akcji grafficiarzy. Nad zbalansowaniem wartości obu stron czuwał Mateusz Machalski – projektant z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. To m.in. współautor identyfikacji wizualnej do płyty Maty „Młody Matczak”.
Oficjalnie produkty zadebiutują 16 sierpnia w sieci Żabka
Najwierniejsi fani Maty mieli już okazję poznać smaki Osh33 Love Potion podczas koncertu urodzinowego Maty na Torwarze w Warszawie oraz przed jednym z festiwali muzycznych w Kołobrzegu. Na oba napoje od kilku tygodni można natrafić na portalach sprzedażowo-aukcyjnych w kolekcjonerskich cenach.
Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna
Mata jest bohaterem spotu składającego się z fragmentów wygenerowanych komputerowo oraz ujęć filmowych. W tle filmu wykorzystano zwrotkę artysty z utworu „Kiedy płaczesz, użyj wycieraczek”. Film zrealizowali Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSlide. Wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
- 1