Oshee x Mata – na rynek wchodzi wspólna linia napojów Osh33
  • 0
  • 1
10.08.2023

Oshee x Mata – na rynek wchodzi wspólna linia napojów Osh33

16 sierpnia w sieci Żabka zadebiutują napoje Oshee x Mata z ekstraktem z ashwagandhy oraz żeń-szenia. Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna.

Oshee to marka mająca sportowe DNA. Jednocześnie chce stać się częścią stylu życia osób aktywnych i twórczych. Dlatego nawiązała współpracę z gwiazdą spoza sportowego firmamentu. Michał Matczak, znany szerzej jako Mata, mimo młodego wieku zdążył się już zapisać na kartach polskiej muzyki, ale także wywołał międzypokoleniową debatę publiczną.

To dla nas bardzo ważne collabo pokazujące, jakie tak naprawdę jest Oshee. Nasza marka to nie tylko sport, ale przede wszystkim styl życia. A dlaczego Mata? To proste. Jego dzisiejsze ambicje sięgają daleko poza rymy i bity, więc uznaliśmy, że to będą najlepsze ręce, w które możemy oddać naszą markę, aby przedstawić ją młodemu pokoleniu w zupełnie nowym obliczu – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.

Oshee to dla nas idealny partner. Z jednej strony marka, która ma ugruntowaną pozycję lidera i rozpoznawalność, a z drugiej jest na tyle otwarta i odważna, że zaufała intuicji młodego artysty – podsumowuje Rafał Grobel, doradca ds. wizerunku i współprac Maty.

Napoje Oshee x Mata, czyli Osh33

Symbol dwóch trójek towarzyszy Macie od początku działalności. Jego macierzysta ekipa nazywa się Gombao 33, a profil na Instagramie to @33mata. Inspiracją receptur Osh33 Love Potion Rose – Honey oraz Blueberry – Jasmine były perfumy, dlatego istotnym elementem kompozycji jest nie tylko smak, ale i zapach. Drugim istotnym komponentem jest aspekt funkcjonalny, do którego zgodnie z najnowszymi trendami zostały wykorzystane adaptogeny.

Lekko zmienione logo Oshee na użytek współpracy

W świecie mody zdarza się, że wielkie światowe marki zapraszają do swojego świata ambitnych twórców z różnych dziedzin lifestyle’u. Również Oshee zdecydowało się oddać swoje logo i elementy identyfikacji wizualnej w ręce Maty. Znak Osh33 na pozór niewiele różni się od oryginału, ale reszta etykiety wygląda jak po akcji grafficiarzy. Nad zbalansowaniem wartości obu stron czuwał Mateusz Machalski – projektant z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. To m.in. współautor identyfikacji wizualnej do płyty Maty „Młody Matczak”.

Oficjalnie produkty zadebiutują 16 sierpnia w sieci Żabka

Najwierniejsi fani Maty mieli już okazję poznać smaki Osh33 Love Potion podczas koncertu urodzinowego Maty na Torwarze w Warszawie oraz przed jednym z festiwali muzycznych w Kołobrzegu. Na oba napoje od kilku tygodni można natrafić na portalach sprzedażowo-aukcyjnych w kolekcjonerskich cenach.

Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna

Mata jest bohaterem spotu składającego się z fragmentów wygenerowanych komputerowo oraz ujęć filmowych. W tle filmu wykorzystano zwrotkę artysty z utworu „Kiedy płaczesz, użyj wycieraczek”. Film zrealizowali Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSlide. Wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

  • 1
Napoje Osh33 – Oshee x Mata

Napoje Osh33 – Oshee x Mata

S.

2 miesiące temu

Aaaaaa...

 

9 sierpnia 2023