- 1
- 1
Ruszyła kampania Wygodnej Pożyczki w Banku Pekao SA
Najnowsza, wielokanałowa kampania Banku Pekao SA promuje Wygodną Pożyczkę. Klienci będą mogli wziąć ją przez internet lub tradycyjnie w placówkach banku. Jak przekonuje reklama, tę pożyczkę można wziąć w autobusie, galerii handlowej, na domowej kanapie czy nawet w biurze.
Spot telewizyjny opowiada historię kilku osób, którym Wygodna Pożyczka pozwala spełnić marzenia, także te szalone i nieoczywiste, jak np. lot balonem. Przy tworzeniu spotu skorzystano z ujęć nakręconych z drona. Opowieść starano się zaprezentować w dynamiczny sposób, a jej formę dopełnia przygotowany przez agencję art branding.
Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Do jej zadań należało:
- opracowanie strategii,
- przygotowanie kreacji,
- realizacja działań obejmujących telewizję, platformy VOD, radio online, materiały wideo do digitalu, reklamę w miejscach sprzedaży itp.
Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett Warszawa współpracował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów.
Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Za działania digital odpowiada Sales & More, social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis.
- 1