0 1 0 0 0 15.05.2006Owockowa promocja MAOAMRuszyła kolejna promocja konsumencka firmy HARIBO. Tym razem jest adresowana do najmłodszych miłośników gum rozpuszczalnych marki MAOAM. Promocji towarzyszy silna kampania reklamowa w telewizji i Internecie.
0 1 0 0 0 15.05.2006Crowley wybiera SigmęCrowley Data Poland, czołowy operator telekomunikacyjny, powierzył agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations w Polsce.
0 1 0 0 0 15.05.2006Nowy klient agencji Kowalski d. Materiały Dobrze SprasowaneAgencja Kowalski d. Materiały Dobrze Sprasowane podpisała umowę z firmą Emax S.A. na organizację turnieju tenisowego Emax Cup, który odbędzie się 27 maja 2006 na kortach klubu Tie Break na Ursynowie. Do turnieju zaproszeni zostali dziennikarze sportowi, gospodarczy i informatyczni, a także inni przyjaciele firmy oraz jej przedstawiciele – po prostu miłośnicy tenisa. Turniej będzie toczył się wedle systemu deblowego, choć każdy mecz trzeba będzie rozegrać z innym partnerem. Nagroda główna to laptop. Organizatorzy zadbali, żeby było coś dla ciała (francuski catering, napoje regenerujące, gra w boulle) i dla ducha (gawęda tenisowa prowadzona przez Bohdana Tomaszewskiego i recital piosenek Edith Piaf). Francuski klimat nawiązuje do rozpoczynających się w tym samym dniu w Paryżu eliminacji wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa.
0 1 0 0 0 15.05.2006McCann Erickson odpowiada za komunikację wszystkich marek CPPOd kwietnia agencja reklamowa McCann Erickson zajmuje się lokalną kreacją ATL dla marek Nestle Corn Flake, Kangus oraz Frutina obsługiwanych do tej pory przez agencję Saatchi&Saatchi.
0 1 0 0 0 15.05.2006HIGHER wspiera akcję „Niebiescy dzieciom”Agencja Reklamowa HIGHER z obejmie patronatem medialnym akcję „Niebiescy dzieciom”.
0 1 0 0 0 15.05.2006„Język nowych mediów” – nowa książka WAiPWydawnictwa Akademickie i Profesjonalne to nowe wydawnictwo, które zajmuje się wydawaniem książek m.in. z dziedziny mediów, cyberkultury, globalizacji, europeistyki, ekonomii, psychologii i pedagogiki dla doskonalących się zawodowo profesjonalistów, studentów, pracowników naukowych.
0 1 0 0 0 15.05.2006Wiedza + praktyka = sukcesPublicis organizuje na Uniwersytecie Warszawskim konferencję naukową dla pracowników akademickich interesujących się reklamą, fachowców z tej dziedziny oraz studentów. Konferencja „Psychologia w reklamie. Nowe nurty” wpisuje się w szeroko zakrojone działania agencji Publicis wiązania w jej działaniach wiedzy naukowej z rozwiązaniami praktyki zawodowej.
0 1 0 0 0 15.05.2006Sukces kolejnej akcji Dni Otwartych Drzwi w McDonald’sW sobotę i niedzielę (13-14 maja) w 204 restauracjach McDonald's na terenie Polski miała miejsce kolejna, trzecia już akcja Dni Otwartych Drzwi. Duże zainteresowanie i powodzenie podobnej akcji dwukrotnie organizowanej w zeszłym roku spowodowało, że McDonald's Polska zdecydowało o jej powtórzeniu.
0 1 0 0 0 15.05.2006P(R)Oszukiwania reklamy zakończoneW piątek, 12 maja rozstrzygnięto konkurs „PRO – gdzie nas jeszcze nie było”. Nagroda główna, w postaci 3 tys. złotych oraz laptopa, trafiła do Ewy Jarosławskiej. Drugie miejsce zajął Mariusz Rogalski wygrywając studia podyplomowe w Polish Open University. Obie nagrodzone osoby dostaną ponadto półroczną prenumeratę tygodnika „Ozon” oraz roczną miesięcznika „Outdoor Media”. Dodatkowo, miesięcznik przyznał wyróżnienia dla Marcina Błachuta i Alicji Włodarczyk w postaci ekskluzywnych zegarów Cerruti.
0 1 0 0 0 15.05.2006Wirtualna reklama w CANAL+Podczas sobotniej transmisji z meczu Legia Warszawa – Wisła Kraków CANAL+ wyemitował na żywo pierwszą wirtualną reklamę w historii polskich relacji sportowych.