Okazjum analizuje zainteresowania zakupowe czytelników gazetek promocyjnych
  • 0
  • 1
16.03.2011

Okazjum analizuje zainteresowania zakupowe czytelników gazetek promocyjnych

Od niedawna serwis Okazjum.pl dostarcza szczegółowe raporty po przeprowadzonych na swojej stronie kampaniach sieci handlowych. Sieci handlowe pozyskały od Okazjum takie dane, jak poziom zainteresowania ofertą, szczegółowe mapy analityczne, miejsce zamieszkania (z dokładnością do nazwy ulicy) osób zainteresowanych ofertą danej sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2011

Kolejni dyrektorzy i menedżerowie w Directors

Agencja Directors, specjalizująca się w doradztwie marketingowym prowadzonym przez kreatywny top management, zatrudniła kolejnych dyrektorów i menedżerów. Paweł Mazurkiewicz obejmuje funkcję director of art (wcześniej w agencji DSK i Heureka; praca dla marek Unilever i Sephora). Jan Roszkowski objął stanowisko director of copywriting (wcześniej pracował w Directors jako senior copywriter). Agnieszka Jędrzejczak to nowy senior account manager (wcześniej w Testardo Gram; marki: Orange, Aviva Direct i Lotos).