Raport z eyetrackingowego badania newsletterów - Marketing przy Kawie
Raport z eyetrackingowego badania newsletterów
  • 0
  • 1
16.03.2011

Raport z eyetrackingowego badania newsletterów

Na rynku ukazało się najnowsze badanie eyetrackingu newsletterów przeprowadzone przez studio badawczo-projektowe Edisonda. Badanie ma na celu zaprezentowanie wzorców percepcyjnych na podstawie badania eyetrackingowego, wskazanie kluczowych elementów wpływających na odbiór przesyłek reklamowych i informacyjnych oraz rekomendację rozwiązań, które pozytywnie wpływają na efektywność mailingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
16.03.2011

Kolejni dyrektorzy i menedżerowie w Directors

Agencja Directors, specjalizująca się w doradztwie marketingowym prowadzonym przez kreatywny top management, zatrudniła kolejnych dyrektorów i menedżerów. Paweł Mazurkiewicz obejmuje funkcję director of art (wcześniej w agencji DSK i Heureka; praca dla marek Unilever i Sephora). Jan Roszkowski objął stanowisko director of copywriting (wcześniej pracował w Directors jako senior copywriter). Agnieszka Jędrzejczak to nowy senior account manager (wcześniej w Testardo Gram; marki: Orange, Aviva Direct i Lotos).