Największy sklep Mothercare w Polsce – kampania otwarcia - Marketing przy Kawie
Największy sklep Mothercare w Polsce – kampania otwarcia
  • 0
  • 2
16.03.2011

Największy sklep Mothercare w Polsce – kampania otwarcia

„Mothercare. Dla dzieci. Dla rodziców” – to hasło kampanii promującej otwarcie dwóch nowych, największych w Polsce sklepów Mothercare. Jej realizatorami są Scholz & Friends Warszawa i EmLab. Pierwszy ze sklepów rozpocznie działalność 19 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56424 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
16.03.2011

Kolejni dyrektorzy i menedżerowie w Directors

Agencja Directors, specjalizująca się w doradztwie marketingowym prowadzonym przez kreatywny top management, zatrudniła kolejnych dyrektorów i menedżerów. Paweł Mazurkiewicz obejmuje funkcję director of art (wcześniej w agencji DSK i Heureka; praca dla marek Unilever i Sephora). Jan Roszkowski objął stanowisko director of copywriting (wcześniej pracował w Directors jako senior copywriter). Agnieszka Jędrzejczak to nowy senior account manager (wcześniej w Testardo Gram; marki: Orange, Aviva Direct i Lotos).