0 1 0 0 0 28.03.2011Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerieMood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z Douglasem, największą siecią perfumerii w Polsce. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio.
0 1 0 0 0 28.03.2011„Rzeczpospolita” liderem najbardziej opiniotwórczych mediówW lutym media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (779) i „Gazetę Wyborczą” (655). Na kolejnych miejscach znalazła się TVN24 (332) i „Dziennik Gazeta Prawna” (285). W zestawieniu najczęściej cytowanych periodyków po raz pierwszy zagościł tygodnik „Uważam Rze”.
0 1 0 0 0 26.03.2011„Art & Business” pod nową redakcją21 marca do sprzedaży trafił nowy numer miesięcznika „Art & Business” pod nową redakcją. Za parę tygodni miesięcznik zadebiutuje także w wersji anglojęzycznej.
2 1 0 0 5 25.03.2011Wszyscy jesteśmy drużyną narodową – nowa kampania Biedronki (wideo)Biedronka, jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski w mistrzostwach Europy w piłce nożnej, rozpoczyna przy okazji wiosennych meczów z Litwą i Grecją nową odsłonę kampanii marketingowej związanej z piłką nożną. Przewodnie hasło kampanii brzmi: „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”, a w pierwszych spotach pojawi się trener Franciszek Smuda.
0 1 0 0 0 25.03.2011Czasopismo „Kikimora” w nowej odsłonieKolejne, szóste wydanie magazynu dla rodziców „Kikimora” ukaże się nakładem nowego wydawcy. Jest nim spółka Kikimora Group. Pismo przeszło relaunch.
0 1 0 0 0 25.03.2011Insignia obsługuje firmy Bosch i SiemensAgencja interaktywna Insignia podpisała umowę na stałą współpracę z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. W ramach umowy agencja zajmie się kompleksową obsługą marek Bosch i Siemens w Internecie.
1 1 0 0 2 25.03.2011Antonio Banderas w reklamie BZ WBK (wideo)25 marca rusza nowa kampania telewizyjna kredytu gotówkowego BZ WBK. Tym razem w reklamie występuje Antonio Banderas. Dołączył do panteonu gwiazd już wcześniej zaproszonych do reklamy usług tego banku: Leo Benhakkera, Johna Cleese'a, Danny'ego DeVito i Gerarda Depardieu.
0 2 0 0 0 25.03.2011LOT na nośnikach Cityboard MediaMarcowa kampania outdoorowa LOT-u realizowana jest w dużych miastach Polski na nośnikach o wymiarach 12 x 4 m. W Warszawie obejmuje również superbacklighty.
0 1 0 0 0 25.03.2011Grupa ARBOinteractive wyprzedza GoogleGrupa ARBOinteractive trzeci miesiąc z rzędu zajmuje pozycję lidera pod względem zasięgu, wyprzedzając m.in. wyszukiwarkę Google. W styczniu br. zasięg ARBOinteractive wyniósł 92,71%, czyli 16,88 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 2011.01).
0 1 0 0 0 24.03.2011Kolejna kampania z cyklu „Prędkość zabija. Włącz myślenie”Konsorcjum pod przewodnictwem Legend Group będzie realizować kampanię społeczną na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury i Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Temat akcji to nadmierna prędkość jako główna przyczyna wypadków drogowych. Nawiązuje do niego hasło: „Prędkość zabija. Włącz myślenie”.