Odmienione i skuteczniejsze o 68% Centra Biurowe Clear Channel
  • 0
  • 1
26.01.2011

Odmienione i skuteczniejsze o 68% Centra Biurowe Clear Channel

Rok 2011 przyniósł klientom Clear Channel możliwość realizacji bardziej efektywnej kosztowo niż dotychczas kampanii w Centrach Biurowych Clear Channel Poland. Wyższa (o 68% na jedną powierzchnię) efektywność potwierdzona została badaniami przeprowadzonymi przez OBOPiR Mareco na zlecenie Clear Channel Poland.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2011

Znaleźć swój ideał

Choć w swojej szafie ma ich kilka, statystyczna Polka nie jest zadowolona ze swoich torebek – większość jest oceniana jako bliska ideału, ale każdej czegoś brakuje. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego w listopadzie 2010 r., Polki wciąż szukają ideału. W projekcie UPS à la mode, firma UPS wraz z projektantką Anią Kuczyńską rozpoczynają wspólne poszukiwania torebki – funkcjonalnej, pojemnej, niezbyt małej, ale także nie za dużej.

25 stycznia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2011

Kampania reklamowa Pepsi Twist (wideo)

Z badań przeprowadzonych na zlecenie PepsiCo wynika, że 13% Polaków chętnie dodaje cytryny do napojów typu cola*. Pepsi Twist jest jedynym w segmencie premium napojem o smaku cytrynowym, dostępnym na rynku polskim. Teraz Pepsi Twist pojawiła się w nowej szacie graficznej, której kolorystyka nawiązuje do jej cytrynowego smaku. Zmianie tej towarzyszy wsparcie reklamowe obejmujące zasięgiem telewizję, prasę, Internet oraz outdoor. Aktywne działania marketingowe są także prowadzone w punktach sprzedaży.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2011

Philips stawia na opinie konsumentek

Philips Polska zorganizował promocję konsumencką „Pełną parą do Mediolanu”. Aby zdobyć nagrodę, należy kupić dowolne żelazko systemowe Philips i odpowiedzieć na krótkie pytanie (kupony z pytaniem znajdują się w sklepach i na stronie programu). Wybrane zostaną trzy najciekawsze zgłoszenia. Konkurs trwa od 2 stycznia do 15 marca 2011 roku. Nagroda główna to dwudniowa wyprawa do Mediolanu oraz 10 000 zł na zakupy ze znaną stylistką.