1 1 0 5.05.2011125 lat Coca-Coli (wideo)8 maja tego roku mija 125 lat od powstania jednej z najbardziej znanych marek świata – Coca-Coli. Jubileusz marki zbiega się z 20. rocznicą działalności firm z systemu Coca-Cola w Polsce: Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. 7 maja w Atlancie odbędzie się koncert jubileuszowy dla pracowników The Coca-Cola Company, ich rodzin, lokalnej społeczności oraz przyjaciół firmy.
1 1 0 5.05.2011Polbank zachęca: „Dopasuj kredyt do swojego życia” (wideo)Od 1 maja do 31 lipca br. trwa kampania reklamowa Elastycznego Kredytu Hipotecznego Polbanku. Podkreślana jest w niej możliwość swobodnego dopasowywania wysokości rat kredytu do potrzeb kredytobiorcy – dzięki temu nie musi on rezygnować z dotychczasowego stylu życia.
0 1 0 5.05.2011Startuje nowa kampania telewizyjna jogurtów MilkoSpoty reklamowe pojawią się w blokach reklamowych największych stacji telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat, AT Media oraz w stacjach niszowych. Kreacja kampanii namawia do akceptacji własnych słabości i nieskrępowanego czerpania przyjemności z czterech smaków jogurtów Milko.
2 1 0 5.05.2011Rusza kampania reklamowa Żabki (wideo)Od maja Żabka, sieć sklepów spożywczych typu convenience, wystartuje z kolejną kampanią reklamową ATL. W kampanii bierze udział aktor parodysta Michał Zieliński znany z programu „Szymon Majewski Show”, który wciela się w postacie klientów odwiedzających Żabkę.
0 1 0 5.05.2011Czy jesteś znawcą mediów? Konkurs dla domów mediowychClear Channel Poland uruchomił, skierowany do domów mediowych, konkurs pod hasłem „Czy jesteś znawcą mediów?", dotyczący znajomości oferty wakacyjnej firmy.
0 1 0 5.05.2011„Fajf” – dla czytelników „w popołudniu życia”„Fajf” to wydanie specjalne miesięcznika „Zdrowie”, adresowane do osób w wieku 50+. Nowy tytuł, dostępny w sprzedaży od dziś, promowany będzie w kampanii prasowej, plakatowej i internetowej.
0 1 0 5.05.2011Sympatia.pl zaprasza do całowania7 maja rozpoczyna się akcja Kissing Point, która ma wyzwolić pozytywne emocje i zachęcić Polaków do okazywania sobie uczuć. W czasie jej trwania, w 11 miastach zliczane będą pocałunki, którymi obdarują się uczestnicy zabawy. Organizatorem wydarzenia jest serwis randkowy Sympatia.pl.
0 1 0 5.05.2011Kampania ambientowa IKEA TargówekIKEA Targówek rozpoczyna kampanię ambientową „Praskie klimaty”, skierowaną do społeczności Warszawy i okolic. To lokalne rozszerzenie obchodów 50-lecia marki w Polsce ma na celu przypomnienie atmosfery prawobrzeżnej części stolicy z lat 60.–70. i tym samym przybliżenie odbiorcom historii firmy, która właśnie w tamtych czasach rozpoczęła działalność w Polsce.
0 1 0 5.05.2011Pan PayPass rozdaje bilety5 maja Pan PayPass ruszył w „trasę koncertową” po Polsce. Do rozdania ma 100 poczwórnych zaproszeń na Orange Warsaw Festival. Za komunikację konkursu przy wykorzystaniu kanałów online i offline odpowiada agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 4 0 5.05.2011Niepasteryzowane piwa Grupy Żywiec promowane w miejscach sprzedażyAgencja Men at Work przygotowała materiały POS wspierające wprowadzenie na rynek marek: Specjal Niepasteryzowane, Królewskie Niepasteryzowane oraz Leżajsk Niepasteryzowane z portfolio Grupy Żywiec.