1 1 0 0 0 3.02.2011Ikona marki Delma w reklamie Gruppy66 Ogilvy (wideo)Z początkiem lutego animowany bohater reklam margaryny Delma pojawił się w nowej kampanii telewizyjnej przygotowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Unilever Polska. Postać przedstawia widzom nowy smak margaryny Delma Extra.
0 1 0 0 1 2.02.2011Pierwsza na Podkarpaciu konferencja „Innowacje marketingowe. Jak pozyskać klientów z innych regionów Polski”16 lutego 2011 r. w rzeszowskim Hotelu Hubertus odbędzie się pierwsza na Podkarpaciu konferencja z cyklu „Jak pozyskać klientów z innych regionów Polski”. Organizatorem konferencji jest agencja interaktywna Fabryka e-biznesu Sp. z o.o., z siedzibą w Rzeszowie. Konferencja jest darmowa.
0 1 0 0 0 2.02.2011Kalendarze 2011 w Muzeum Plakatu3 lutego 2011 r. w Muzeum Plakatu w Wilanowie odbędzie się ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród i wyróżnień laureatom VII Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical 2011. Tego dnia o godz. 13.00 odbędzie się też wernisaż wystawy najlepszych prac konkursowych. Zgodnie z coroczną tradycją, na wystawie poza kalendarzami konkursowymi będzie można zobaczyć również kalendarze – Pirelli i Michael Huber.
0 1 0 0 0 2.02.2011Nowy zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public RelationsW poniedziałek, 31 stycznia 2011 roku, odbył się zwyczajny walny zjazd członków PSPR. Zarząd pod przewodnictwem dr Dariusza Tworzydły otrzymał absolutorium za dwa lata pracy. Dr Tworzydło nie kandydował jednak ponownie. Wyłoniono nowe władze stowarzyszenia.
0 1 0 0 0 2.02.2011Grupa Infor PL inwestuje w tematykę zdrowotną w InternecieSpółka Infornext.pl, należąca do Grupy Infor PL, przejmuje serwis Commed.pl. Strony nie ujawniają wartości transakcji.
0 2 0 0 0 2.02.2011Grupa ARBOinteractive pokonała GoogleWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, grupa ARBOinteractive uplasowała się w listopadzie na pierwszym miejscu pod względem zasięgu. Grupa dotarła do 16,96 mln użytkowników.
0 1 0 0 0 2.02.2011Zarobki w handlu w 2010 rokuWynagrodzenia pracowników zatrudnionych w handlu w porównaniu do innych branż kształtowały się raczej na niskim poziomie – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak. Mediana płac dla całej branży wyniosła 3050 zł i była o prawie 2000 zł niższa niż w IT.
0 1 0 0 0 2.02.2011Nowy blog marki Cropp31 stycznia 2011 roku uruchomiono nowego bloga marki Cropp – „Who cares?”.
0 1 0 0 0 2.02.20113M Poland z Euro RSCG SensorsZ początkiem 2011 roku firma 3M Poland rozpoczęła współpracę z Euro RSCG Sensors. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 2.02.2011Exact wybrał Monday PRAgencja Monday PR będzie wspierać firmę Exact w zakresie public relations. Exact jest dostawcą usług informatycznych dla przedsiębiorstw.