Philips stawia na opinie konsumentek - Marketing przy Kawie
Philips stawia na opinie konsumentek
  • 0
  • 1
25.01.2011

Philips stawia na opinie konsumentek

Philips Polska zorganizował promocję konsumencką „Pełną parą do Mediolanu”. Aby zdobyć nagrodę, należy kupić dowolne żelazko systemowe Philips i odpowiedzieć na krótkie pytanie (kupony z pytaniem znajdują się w sklepach i na stronie programu). Wybrane zostaną trzy najciekawsze zgłoszenia. Konkurs trwa od 2 stycznia do 15 marca 2011 roku. Nagroda główna to dwudniowa wyprawa do Mediolanu oraz 10 000 zł na zakupy ze znaną stylistką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2011