Kampania reklamowa Pepsi Twist (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania reklamowa Pepsi Twist (wideo)
  • 1
  • 1
25.01.2011

Kampania reklamowa Pepsi Twist (wideo)

Z badań przeprowadzonych na zlecenie PepsiCo wynika, że 13% Polaków chętnie dodaje cytryny do napojów typu cola*. Pepsi Twist jest jedynym w segmencie premium napojem o smaku cytrynowym, dostępnym na rynku polskim. Teraz Pepsi Twist pojawiła się w nowej szacie graficznej, której kolorystyka nawiązuje do jej cytrynowego smaku. Zmianie tej towarzyszy wsparcie reklamowe obejmujące zasięgiem telewizję, prasę, Internet oraz outdoor. Aktywne działania marketingowe są także prowadzone w punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2011

Philips stawia na opinie konsumentek

Philips Polska zorganizował promocję konsumencką „Pełną parą do Mediolanu”. Aby zdobyć nagrodę, należy kupić dowolne żelazko systemowe Philips i odpowiedzieć na krótkie pytanie (kupony z pytaniem znajdują się w sklepach i na stronie programu). Wybrane zostaną trzy najciekawsze zgłoszenia. Konkurs trwa od 2 stycznia do 15 marca 2011 roku. Nagroda główna to dwudniowa wyprawa do Mediolanu oraz 10 000 zł na zakupy ze znaną stylistką.