„Odkryj Polskę na nowo”
  • 0
  • 1
29.07.2005

„Odkryj Polskę na nowo”

Ruszyła wakacyjna kampania społeczna „Odkryj Polskę na nowo”. Jej celem jest skłonienie Polaków do spędzenia wolnego czasu, urlopu lub wakacji w Polsce. Trzy kreacje reklamowe – przedrukowywane na łamach popularnych gazet i magazynów – uświadamiają rodakom, że Polska to kraj posiadający szereg atrakcji turystycznych, często poszukiwanych za granicą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2005

"Big Star Limited" właścicielem międzynarodowego znaku Big Star

Prawa do międzynarodowego znaku Big Star przejęła Spółka "Big Star Limited" należąca do dwóch polskich osób fizycznych. Dotychczasowym właścicielem znaku była szwajcarska korporacja Big Star Holding AG. Jest to kolejny etap ekspansji grupy Big Star w Polsce - w lutym w ręce polskich przedsiębiorców przeszły już udziały szwajcarskiego Big Star Holding AG w "Big Star Limited" i siostrzanej "United Textiles".