Nutella testuje reklamy w asystentach głosowych - Marketing przy Kawie
Nutella testuje reklamy w asystentach głosowych
  • 0
  • 1
14.03.2019

Nutella testuje reklamy w asystentach głosowych

Nutella to jedna z pierwszych marek w USA, które skorzystały z aplikacji „Send me a sample”. Za jej pomocą użytkownicy asystentów głosowych Amazona i Google mogą zamówić dostawę darmowego słoiczka orzechowego kremu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2019