0 7 0 0 0 7.03.2019Rynek reklamy w Polsce ma za sobą najlepszy rok od dekady. Badanie StarcomuWartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczyt koniunktury na rynku przyniósł czerwiec, czyli okres mistrzostw świata w piłce nożnej – wynika z raportu agencji mediowej Starcom.
0 16 0 0 3 7.03.2019Gazeta.pl, VMLY&R, Papaya Films i partnerzy kupują „Twój Weekend”, by go zamknąćW grudniu 2018 r. najstarsze polskie pismo erotyczne, uznawane wręcz za kultowe – „Twój Weekend” – wystawiono na sprzedaż. Kupili je Gazeta.pl, VMLY&R, Papaya Films i partnerzy. W jednym celu: żeby je zamknąć.
1 1 0 0 1 7.03.201960. urodziny Barbie. Producent lalki zachęca dziewczynki, by wierzyły w swój nieograniczony potencjałFirma Mattel świętuje 60. urodziny lalki Barbie. Z tej okazji uhonorowała inspirujące kobiety z całego świata tytułem Barbie Shero. Podjęła też kroki mające na celu zminimalizowanie zjawiska zwanego Dream Gap.
3 1 0 0 0 6.03.2019Krzysztof Hołowczyc testuje Mazdę CX-5Mazda nawiązała współpracę z Krzysztofem Hołowczycem. Kierowca rajdowy przetestował model CX-5.
1 0 0 0 0 6.03.2019Reklama Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” zakazana w Wielkiej BrytaniiReklama gumy do żucia Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” została zakazana po tym jak wyemitowano ją w przerwie programu dla dzieci. Taką decyzję podjęła Advertising Standards Authority.
1 0 0 0 0 6.03.2019„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Wizerunkowa kampania marki Żywiec ZdrójW marcu wystartowała kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”.
0 0 0 0 0 6.03.2019Kozel wybrał Hand MadeKompania Piwowarska powierzyła agencji reklamowej Hand Made kompleksową obsługę mediów społecznościowych marki Kozel. Agencja zajmie się prowadzeniem profili firmowych na Facebooku i Instagramie.
1 0 0 0 0 6.03.2019Roztańczone modelki w skąpej bieliźnie w spocie Agent ProvocateurMarka bielizny Agent Provocateur rozpoczęła kampanię „Pump It Up”. Roznegliżowane modelki w zmysłowym tańcu promują w niej wiosenno-letnią kolekcję.
3 3 0 0 0 6.03.2019Marka Dove i Kelly Rowland w teledysku przekonują, że powinniśmy być dumni ze swoich włosówMarka kosmetyków Dove (Unilever) nawiązała współpracę z piosenkarką Kelly Rowland. W ramach akcji „My Hair, my Crown” powstał teledysk, który ma dodać pewności siebie kobietom dyskryminowanym ze względu na włosy.
0 1 0 0 0 6.03.2019„Muzea na rozstaju: współpraca świata sztuki z markami” – powstało opracowanie agencji GraylingKorporacje i instytucje kulturalne są z pozoru różnymi bytami. Często mierzą się jednak z podobnymi wyzwaniami. Działają w bardzo konkurencyjnym środowisku i aby utrzymać przewagę na rynku, muszą zadbać o budowanie solidnych relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczem do osiągnięcia tego celu może być łączenie sił i nawiązywanie strategicznej współpracy – pokazuje opracowanie agencji Grayling.