0 3 0 0 1 12.06.2019Kanadyjski market wprowadza plastikowe torby wstyduEast West Market z Vancouver wprowadził serię plastikowych reklamówek z zawstydzającymi hasłami. Chce w ten sposób skłonić klientów, by nie zapominali o zabraniu na zakupy własnej siatki wielokrotnego użytku.
0 1 0 0 0 12.06.2019Facebook Watch – 720 mln użytkowników miesięcznie po niecałym rokuW sierpniu ubiegłego roku Facebook ogłosił udostępnienie platformy Watch na całym świecie. Po niespełna roku korzysta z niej ponad 720 mln osób miesięcznie.
0 2 0 0 0 12.06.2019Środek na alergię promowany całkowicie zautomatyzowaną kampanią reklamy zewnętrznej w Wielkiej BrytaniiFirma farmaceutyczna GlaxoSmithKline uruchomiła w Wielkiej Brytanii w pełni zautomatyzowaną kampanię OOH. Promuje w niej Pirinase – środek na alergię.
0 0 0 0 1 12.06.2019„Raport strategiczny Internet 2018/2019” IAB PolskaIAB Polska zaprezentowało 16. edycję „Raportu strategicznego Internet” badającego rynek reklamy online. To podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, wydarzeń branży marketingu i najnowszych trendów.
0 0 0 0 2 12.06.2019Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”Do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, Ikea oraz CCC. Takie wyniki przyniosła pierwsza polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego – „YouGov BrandIndex”. Badanie realizuje agencja badań rynku Inquiry i YouGov. Odzwierciedla ono nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.
0 4 0 0 0 12.06.2019Właściciele Open Mobi inwestują w MobehaveEliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy online. W połowie maja wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek.
0 1 0 0 0 12.06.2019W 2018 r. przychody klubów Ekstraklasy wyniosły prawie 528 mln zł. Legia Warszawa ponownie liderem „Piłkarskiej ligi finansowej” DeloittePrzychody wszystkich zespołów grających w polskiej Ekstraklasie wyniosły w 2018 r. blisko 528 mln zł. Z raportu „Piłkarska liga finansowa” firmy doradczej Deloitte wynika, że w minionym roku przychody z transferów wyniosły 96,8 mln zł, z czego transfery zagraniczne wygenerowały 87,4 mln zł. Liderem rankingu pod względem wpływów do budżetu pozostaje niezmiennie Legia Warszawa. Na podium znalazły się także Lech Poznań i Lechia Gdańsk.
1 5 0 0 0 12.06.2019„Ż jak nigdy dotąd” – kampania Żywca 0,0%Marka Żywiec rozpoczęła kampanię „Ż jak nigdy dotąd”. Promuje w niej trzy warianty piwa 0,0%.
0 2 0 0 0 12.06.2019L’Oréal wprowadza do Polski sensor mierzący poziom promieniowania UVFirma L’Oréal wprowadziła na polski rynek My Skin Track UV. To spersonalizowany sensor, który w połączeniu z aplikacją mierzy poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków. Ma to pozwolić użytkownikom na zadbanie o skórę i ochronę jej przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.
1 0 0 0 0 12.06.2019Homofobiczne cytaty z prawicowych mediów w spocie promującym zbiórkę na Poznań Pride WeekDziałająca na terenie Wielkopolski organizacja LGBT+ Grupa Stonewall rozpoczęła akcję crowdfundingową. Zbiera środki na organizację Poznań Pride Week 2019. Zbiórkę promuje filmem parodiującym „Wiadomości” TVP i prawicowe portale informacyjne.