Nowy ekskluzywny sklep internetowy Wittchen zrealizowała agencja interaktywna energe21
  • 0
  • 1
5.03.2007

Nowy ekskluzywny sklep internetowy Wittchen zrealizowała agencja interaktywna energe21

Firma Wittchen, lider polskiego rynku producentów galanterii skórzane, w lutym bieżącego roku oddała swoim klintom nowy sklep internetowy www.sklep.wittchen.pl , zrealizowany przez agencję interaktywną energe21. Design i jakość nowego rozwiązania e-commerce doskonale podkreśla ekskluzywny charakter produktów marki Wittchen.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2007

Półfinał dziesiątej jubileuszowej edycji konkursu "Dobroczyńca roku"

1 marca ogłoszono 36 półfinalistów dziesiątej jubileuszowej edycji Konkursu o Tytuł "Dobroczyńca Roku ", organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Celem Konkursu jest nagradzanie firm, które prowadząc działalność rynkową jednocześnie wspierają organizacje pozarządowe w rozwiązywaniu ważnych problemów społecznych i angażują się w działania na rzecz społeczności lokalnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2007

Rusza telewizyjna kampania przypraw Kucharek

5 marca b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania przypraw KUCHAREK, należących do produktów firmy Prymat. W portfelu produktów oferowanych przez markę KUCHAREK znajdują się: przyprawa uniwersalna, kostki rosołowe, przyprawa do zup i potraw w płynie oraz zupy w proszku. Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych (MEMRB, kategoria: przyprawy uniwersalne, udział ilościowy, XI-XII'06).