Espresso

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Did you know…? Europejska kampania reklamowa firmy Dell

Dell prowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do swoich klientów biznesowych w 17* krajach Europy, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Kampania pod hasłem „Did You Know ...” (Czy wiesz, że...) obejmuje ogłoszenia w prasie i w Internecie oraz w przypadku niektórych krajów również na nośnikach zewnętrznych - outdoor. Kampania prezentuje ofertę Dell skierowaną do przedsiębiorstw oraz przedstawia wdrożone rozwiązania. Kampania została opracowana we współpracy ze strategicznymi partnerami Dell – firmami: Microsoft®, Intel® i AMD™.

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Alphol i Promen – „Zawsze razem” nowa produkcja IMR advertising by PR

Tymofarm podpisał roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się kampanią promującą Alphol i ProMen jako idealną parę. Będzie odpowiedzialna za współpracę z mediami, organizację konferencji prasowych i spotkań ze znakomitościami świata nauki - prof. Iwona Wawer z Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Warszawie wprowadzi nas w świat jednego z głównych aktorów - selenu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Jak będzie wyglądało podróżowanie w roku 2020

Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Jest to pierwsze tego typu opracowanie, zawierające analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Klienci Vero Moda w bazie Acxiom Polska

Firmy uruchomiły wspólny program pozyskania informacji o klientach sklepów Vero Moda. Zebrane dane pomogą marce lepiej poznać swoich nabywców oraz wzbogacą zasoby Acxiom. Chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje firma Bestseller Retail Poland (właściciel marki Vero Moda) postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia.

Poprzednie Następne