0 1 0 0 0 25.01.2007Kto budzi RMF FM i Playboya?Warto to sprawdzić w programie "Wstawaj, Szkoda Dnia!" Dzisiaj bowiem rusza akcja "Dziewczyny, które budzą": niecodzienna zabawa, przygotowana wspólnie przez RMF FM i magazyn Playboy. Zapowiada ją kampania promocyjna, prowadzona na antenie RMF FM oraz obszerny wywiad z prezenterami programu "Wstawaj, Szkoda Dnia" (zamieszczony w lutowym numerze Playboya).
0 1 0 0 0 25.01.2007Platforma Mediowa Point Group S.A. twórcą nowego tytułu „Modne miasta”Zarząd Media Point Group Sp. z o.o., wchodzącej w skład Platformy Mediowej Point Group S.A. podjął decyzję o wypuszczeniu na rynek nowego tytułu. W styczniu 2007 roku ukazało się na rynku pierwsze ekskluzywne wydanie specjalne Machiny w odsłonie „Modne Miasta by Machina”. Pismo zostało wydane w dużym formacie (29 cm x 40 cm).
0 1 0 0 0 25.01.2007Nowa strona internetowa Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena ErisW styczniu Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris zmieniło szatę graficzną polskiej wersji językowej strony internetowej poświęconej działalności jedynego w Polsce, własnego Centrum Naukowo-Badawczego. Witryna dostępna jest pod adresem: www.drirenaeris.pl/badania.
0 1 0 0 0 25.01.2007Konkurs Superstar Poland 2007Do końca stycznia można jeszcze zgłaszać displaye na konkurs SuperstarPOLAND 2007, organizowany po raz drugi w Poznaniu. Najlepsze realizacje POS ocenia grono międzynarodowych ekspertów, a podobne konkursy odbywają się od kilkunastu lat w Niemczech, a także we Włoszech (Mediolan), Rosji (Moskwa) i Hiszpanii (Madryt).
0 1 0 0 0 25.01.2007Komfortowa droga do Blue CityW lutym centrum handlowo-rozrywkowe Blue City rozpoczyna kampanię reklamową, mającą na celu zwrócenie uwagi na zmiany jakie zaszły na drogach dojazdowych do centrum.
0 1 0 0 0 25.01.2007Wygrany przetarg Euro RSCGAgencja Euro RSCG 4D wygrała przetarg na obsługę Programu Ambasadorskiego dla Barmanów, realizowanego dla marki Pilsner Urquell
0 1 0 0 0 25.01.2007Salt & Pepper zmienia siedzibę29 stycznia 2007 Agencja Reklamowa Salt & Pepper zmieniła siedzibę.
0 1 0 0 0 25.01.2007Zatrzymaj bezcenne chwile z marką DuracellRuszyła pierwsza edycja fotokonkursu zorganizowanego przez markę Duracell. Internetowy konkurs pod hasłem „Bezcenne chwile” przeznaczony jest dla wszystkich miłośników fotografii i będzie trwać do połowy marca br. Fotokonkurs Duracell to okazja do uzyskania profesjonalnych porad ekspertów w zakresie fotografii, a także wygrania atrakcyjnych nagród ufundowanych przez organizatora.
0 1 0 0 0 25.01.2007Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia KatowiceNajwiększa regionalna rozgłośnia radia publicznego w Polsce uruchomiła oficjalną wersję portalu internetowego, w rozbudowie którego będą uczestniczyli słuchacze. Pod adresem www.radio.katowice.pl użytkownicy mogą znaleźć informacje o programie i dziennikarzach, ale także otrzymywać aktualizowane przez całą dobę wiadomości z regionu, informacje kulturalne oraz sportowe. Udostępniono subskrypcję newslettera i aktualności w formacie RSS. W przypadku newsów oraz niektórych audycji uruchomiono podcasting.
0 1 0 0 0 25.01.2007„Warka Uznanie na Pomorzu”Dynamiczny pościg, męska rywalizacja, apetyczne ujęcia piwa i najnowszy hit zespołu Brainstorm, to nowa reklama Warki.