Rusza telewizyjna kampania przypraw Kucharek
  • 0
  • 1
4.03.2007

Rusza telewizyjna kampania przypraw Kucharek

5 marca b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania przypraw KUCHAREK, należących do produktów firmy Prymat. W portfelu produktów oferowanych przez markę KUCHAREK znajdują się: przyprawa uniwersalna, kostki rosołowe, przyprawa do zup i potraw w płynie oraz zupy w proszku. Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych (MEMRB, kategoria: przyprawy uniwersalne, udział ilościowy, XI-XII'06).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2007

2 marca 2007