„Nowe szlaki na handlowej mapie Polski” – raport Colliers International - Marketing przy Kawie
„Nowe szlaki na handlowej mapie Polski” – raport Colliers International
  • 0
  • 1
16.01.2013

„Nowe szlaki na handlowej mapie Polski” – raport Colliers International

Na początku stycznia firma Colliers International przygotowała raport „Nowe szlaki na handlowej mapie Polski”, w którym wskazuje mniejsze miasta o najwyższym potencjale handlowym na terenie Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2013