Polski sektor mediów na podstawie raportu „Deloitte TMT Predictions 2013” - Marketing przy Kawie
Polski sektor mediów na podstawie raportu „Deloitte TMT Predictions 2013”
  • 0
  • 1
16.01.2013

Polski sektor mediów na podstawie raportu „Deloitte TMT Predictions 2013”

Jak co roku firma doradcza Deloitte przygotowała analizę najważniejszych trendów na rynku TMT (technologia, media, telekomunikacja), które będą najsilniej go kształtować w 2013 roku. Dynamiczny rozwój telewizji hybrydowej oraz oglądanie programów na kilku ekranach to jedne z przewidywanych zmian.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2013

15 stycznia 2013