Nowa sieć reklamy kontekstowej Context Ad
  • 0
  • 1
16.01.2013

Nowa sieć reklamy kontekstowej Context Ad

W styczniu na polskim rynku zaczęła działać firma Context Ad Network. Start działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego. Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN. Context.ad to sieć reklamy kontekstowej stworzonej na bazie własnej technologii zrzeszającej, m.in. serwisy z grupy Premium. Sieć na początku obejmie swoim zasięgiem serwisy Online Advertising Network.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2013

15 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Badania z Contact Center. Nowy standard przygotowania i realizacji projektów badawczych w Contact Center sp. z o.o.

Charakterystyką projektów badawczych w Contact Center jest ich masowość oraz pełne wsparcie narzędzi call center przeznaczonych do kampanii telefonicznych i elektronicznych. Dzięki efektowi skali oraz specjalizowanym własnym narzędziom informatycznym realizowane projekty zachowują bardzo dobrą relację pomiędzy ceną i jakością.
Artykuł promocyjny