Nowe opakowania soków Toma
  • 0
  • 1
9.03.2007

Nowe opakowania soków Toma

Studio DN opracowało dla firmy Pepsi Cola General Bottlers nową identyfikację graficzną marki Toma.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

„Przestrzeń, która zadziwia” – Canon rozpoczyna kampanię reklamową drukarek wielkoformatowych

Canon Polska, dostawca technologii obrazowania cyfrowego, z początkiem marca rozpoczął kampanię pod hasłem „Przestrzeń, która zadziwia” skierowaną do dwóch grup użytkowników drukarek wielkoformatowych – rynku CAD (architekci, inżynierowie, osoby projektujące lub drukujące plany w dużych formatach) oraz rynku graficznego (działy DTP, studia graficzne, agencje reklamowe). Kampania obejmuje prasę specjalistyczną o tematyce marketingowej, drukarskiej oraz budowlanej i potrwa do końca maja.

8 marca 2007