0 1 0 0 0 5.03.2007Nowy ekskluzywny sklep internetowy Wittchen zrealizowała agencja interaktywna energe21Firma Wittchen, lider polskiego rynku producentów galanterii skórzane, w lutym bieżącego roku oddała swoim klintom nowy sklep internetowy www.sklep.wittchen.pl , zrealizowany przez agencję interaktywną energe21. Design i jakość nowego rozwiązania e-commerce doskonale podkreśla ekskluzywny charakter produktów marki Wittchen.
0 1 0 0 0 4.03.2007Półfinał dziesiątej jubileuszowej edycji konkursu „Dobroczyńca roku”1 marca ogłoszono 36 półfinalistów dziesiątej jubileuszowej edycji Konkursu o Tytuł "Dobroczyńca Roku ", organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Celem Konkursu jest nagradzanie firm, które prowadząc działalność rynkową jednocześnie wspierają organizacje pozarządowe w rozwiązywaniu ważnych problemów społecznych i angażują się w działania na rzecz społeczności lokalnych.
0 1 0 0 0 4.03.2007Lighthouse Consultants z nowymi usługamiLighthouse Consultants poszerza zakres działalności. Dodatkowe usługi świadczone będą przez odrębny, nowo utworzony dział firmy – Bungee Lighthouse.
0 1 0 0 0 4.03.2007Rusza telewizyjna kampania przypraw Kucharek5 marca b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania przypraw KUCHAREK, należących do produktów firmy Prymat. W portfelu produktów oferowanych przez markę KUCHAREK znajdują się: przyprawa uniwersalna, kostki rosołowe, przyprawa do zup i potraw w płynie oraz zupy w proszku. Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych (MEMRB, kategoria: przyprawy uniwersalne, udział ilościowy, XI-XII'06).
0 1 0 0 0 4.03.2007JCAuto z Novimedia CPJC Auto to nowy klient w portfolio Novimedia CP. Lider rozwiązań wydawniczych dla firm rozpoczął współpracę z JC Auto – spółką giełdową i potentatem na rynku części zamiennych oraz akcesoriów samochodowych – od uruchomienia magazynu dla pracowników firmy i partnerów handlowych, jak również klientów – hurtowych oraz detalicznych.
0 1 0 0 0 2.03.2007Internauci wybrali PyralginumKampania Pyralginum zwyciężyła w konkursie reklamowym Idea Awards 2006, w kategorii Medycyna. Uroczysta gala i wręczenie nagród odbyło się 1 marca 2007 r. w Warszawie. agrodzona reklama outdoorowa Pyralginum, czołowej marki przeciwbólowej OTC Polpharmy, była realizowana w ramach kampanii w 2006 r.
0 1 0 0 0 2.03.2007Clear Channel Poland dla Kampanii przeciw HomofobiiClear Channel Poland został patronem medialnym akcji „Homofobia, tak to wygląda”, organizowanej przez organizację Kampania przeciw Homofobii. W Warszawie, na citylightach Clear Channel prezentowane są plakaty akcji, mające na celu walkę ze społecznymi uprzedzeniami. Kampania reklamowa prowadzona będzie w dwóch etapach – pierwszy potrwa od 24 lutego do 4 marca, drugi od 5 marca br.
0 1 0 0 0 2.03.2007TBWA półfinalistą konkursu Dobroczyńca Roku1 marca Ambasador Stanów Zjednoczonych Ameryki, Pan Victor Ashe podczas uroczystej recepcji ogłosił półfinalistów dziesiątej edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2006”, który przyznawany jest przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Wśród nich znalazła się agencja TBWA.
0 1 0 0 0 2.03.2007Nowy wymiar kreatywności w Europie Środkowo-Wschodniej –Central Europe Cristal AwardsW warszawskim hotelu Hyatt odbędzie się pierwsza gala wręczenia nagród konkursu reklamowego Central Europe Cristal Awards dla najlepszych kreacji z Europy Środkowo-Wschodniej w ramach międzynarodowego Festiwalu Reklamy Méribel 2006.
0 1 0 0 0 2.03.2007Daniel Matolicz z RMF FM laureatem Ostrego PióraDaniel Matolicz, dziennikarz Faktów Ekonomicznych RMF FM, odebrał dzisiaj Ostre Pióro. Jest to nagroda przyznawana przez Business Centre Club: w tym roku rozdano ją po raz dziesiąty.