0 1 2 14.06.2007B2B w Web 2.0Jak szybko i skutecznie wypromować się w Internecie? Jak dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do potencjalnych klientów? Wiele firm ciągle zadaje te pytania. Koszty skutecznej kampanii reklamowej nadal są dość wysokie, nawet w przypadku reklamy internetowej. Sposobem na ominięcie finansowego problemu promocji i dotarcia do milionów potencjalnych klientów jest crossmarketing, a konkretniej crosspromocja i kooperacja.
0 1 0 14.06.2007Staż w AVAYOAgencja Reklamowa AVAYO ogłasza konkurs na grafika kreatywnego. Do konkursu zaproszeni są studenci i absolwenci wyższych uczelni. Nagrodą jest dwumiesięczny staż w AVAYO, dający możliwość zdobycia nowego doświadczenia i poznania zasad pracy agencji reklamowej.
0 1 0 14.06.2007Bakoma wybrała OS3 multimediaAgencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła strategiczną, długofalową współpracę z Bakoma SA, największym polskim producentem jogurtów i innych przetworów mlecznych. Współpraca będzie obejmować stworzenie serwisu korporacyjnego, a następnie stron produktowych dla najważniejszych marek w portfolio spółki.
0 1 0 14.06.2007Aparat w ramach promocjiPod takim hasłem wystartowała nowa kampania promocyjna HP, przygotowana przez agencję reklamową Publicis.Jej celem jest poinformowanie klientów o nowej, letniej promocji HP oraz zachęcenie do wzięcia w niej udziału. Kampania to autorskie dzieło Publicis. Głównymi adresatami są właściciele małych i średnich firm.
0 1 0 14.06.2007Schulz wybrał partnera finansowegoAgencja Reklamowa SCHULZ sp. z o.o., obchodząca w tym roku 10 rocznicę działalności na rynku reklamowym, w dniu 23.05.2007 ogłosiła pozyskanie inwestora kapitałowego – Jatex Finanse Sp. z o.o. To kolejna dobra wiadomość, zaledwie w dwa dni po wyróżnieniu Schulza w prestiżowym raporcie „Media i Marketing” w kategorii Agencja Reklamowa Roku.
0 1 0 14.06.2007Litewska kampania AtlasaRozpoczęła się kampania reklamowa GRUPY ATLAS na Litwie. Polski lider rynku chemii budowlanej promuje tam tynki i farby elewacyjne. Kolory Ciepła – to hasło tegorocznej kampanii reklamowej GRUPY ATLAS na rynku litewskim. Ma ona na celu poinformowanie inwestorów o bogatej ofercie kolorystycznej wypraw elewacyjnych ATLASA i zachęcenie do ich stosowania.
0 1 0 14.06.2007Olimpia Ajakaiye twarzą marki Le PremierOlimpia Ajakaiye, prezenterka telewizyjna, projektantka wnętrz i aktorka, związana z Krakowem, została ambasadorką marki Le Premier City Spa & Wellness oraz Le Premier Sport & Relax. Jej twarz będzie promować ekskluzywną markę krakowskich salonów mieszczących się w Buma Square.
0 1 0 14.06.2007Politycy szturmują e-społeczności„Kałasznikow to była dobra broń, choć czasami się zacinała” – wspomina dzieciństwo na swym blogu (www.mojageneracja.pl/9157964) Hubert Costa, poseł Samoobrony, który rozpoczął pisanie bloga w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl. Podobnie swoimi politycznymi i prywatnymi rozważaniami dzielą się z internautami inni politycy, m.in. eurodeputowany Samoobrony Ryszard Czarnecki, wiceminister kultury Jarosław Sellin, posłowie Platformy Obywatelskiej Waldy Dzikowski i Beata Sawicka, b. prezydent Warszawy Marcin Święcicki, a także bezpartyjny Zygmunt Wrzodak. Jednym z popularniejszych blogerów Mojej Generacji jest Lech Wałęsa.
0 1 0 14.06.2007Ofensywa promocyjna miast i miasteczekW majowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwsze miejsce powrócił temat PR-u Polski. Wśród 49 publikacji o tej tematyce znalazły się przede wszystkim informacje o działaniach promocyjnych miast i regionów, ale też rozważania i dyskusje na temat międzynarodowego wizerunku Polski.
0 1 0 14.06.2007MARTIS Consulting: umowa z Zakładami Azotowymi w Tarnowie – MościcachAgencja MARTIS Consulting podpisała umowę z Zakładami Azotowymi w Tarnowie dotyczącą komunikacji z mediami i rynkiem finansowym (PR/IR) przy wprowadzaniu Spółki na giełdę.