Odbrązawianie bestsellerów
  • 0
  • 1
9.03.2007

Odbrązawianie bestsellerów

Knowledge@Wharton, Debunking Some Hot Business Books, "Forbes", 6.03.2007

Dlaczego należy podchodzić z większą ostrożnością do książek obiecujących sukces w biznesie? Opowiada o tym Phil Rosenzweig w The Halo Effect … and the Eight Other Business Delusions That Deceive Managers.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

„Przestrzeń, która zadziwia” – Canon rozpoczyna kampanię reklamową drukarek wielkoformatowych

Canon Polska, dostawca technologii obrazowania cyfrowego, z początkiem marca rozpoczął kampanię pod hasłem „Przestrzeń, która zadziwia” skierowaną do dwóch grup użytkowników drukarek wielkoformatowych – rynku CAD (architekci, inżynierowie, osoby projektujące lub drukujące plany w dużych formatach) oraz rynku graficznego (działy DTP, studia graficzne, agencje reklamowe). Kampania obejmuje prasę specjalistyczną o tematyce marketingowej, drukarskiej oraz budowlanej i potrwa do końca maja.

8 marca 2007