„Przestrzeń, która zadziwia” – Canon rozpoczyna kampanię reklamową drukarek wielkoformatowych
  • 0
  • 1
9.03.2007

„Przestrzeń, która zadziwia” – Canon rozpoczyna kampanię reklamową drukarek wielkoformatowych

Canon Polska, dostawca technologii obrazowania cyfrowego, z początkiem marca rozpoczął kampanię pod hasłem „Przestrzeń, która zadziwia” skierowaną do dwóch grup użytkowników drukarek wielkoformatowych – rynku CAD (architekci, inżynierowie, osoby projektujące lub drukujące plany w dużych formatach) oraz rynku graficznego (działy DTP, studia graficzne, agencje reklamowe). Kampania obejmuje prasę specjalistyczną o tematyce marketingowej, drukarskiej oraz budowlanej i potrwa do końca maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2007

Ruszyła kampani reklamowa marki Dorato

Z początkiem marca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa lidera kategorii szampanów i win musujących Dorato pod nazwą "Co lepiej wyrazi twoje uczucia". Kampania została zaplanowana na cały rok i koncentruje się na wyjątkowych okazjach w naszym życiu. Pod koniec 2006 roku AMBRA S.A., wiodąca firma rynku winiarskiego w Polsce, odświeżyła opakowanie, etykietę, butelkę i korek marki Dorato, lidera segmentu szampanów i win musujących w Polsce.