Nowa kampania reklamowa Impossible Field dla marki adidas
  • 0
  • 1
5.09.2005

Nowa kampania reklamowa Impossible Field dla marki adidas

Dziś rusza w Polsce globalna kampania reklamowa adidas zatytułowana Impossible Field. Biorą w niej udział największe piłkarskie gwiazdy adidas – Beckham, Ballack, Raúl, Defoe, Kaká i Saviola. Kampania potwierdza dominację marki adidas w futbolu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52643 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”

Pod hasłem "Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód" w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy „Hugo”. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP. Celem działań prowadzonych przez SALES LINK jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja prowadzona przez SALES LINK jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu - chrupki kukurydziane „Hugo”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym

Według danych z raportu Ipsos „Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym”, w zestawieniu z mieszkańcami innych badanych krajów Polacy są najmniej zadowoleni ze stanu swojego zdrowia. Jednocześnie należą do najbardziej zadowolonych z wagi i sprawności fizycznej własnej i swoich dzieci, mimo, że czas wolny spędzają głównie przed telewizorem (66 proc.) i wciąż bardzo lubią smażone mięso czy słodkie bułki.