0 1 0 0 0 4.05.2005Minister Olejniczak wspiera kampanię promującą spożywanie mleka i produktów mlecznychCelem kampanii przygotowanej przez EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D jest podniesienie świadomości odnośnie korzyści wynikających ze spożywania mleka, masła, serów, kefiru i maślanki, w szczególności wśród dzieci i młodzieży. Grupę docelową kampanii stanowią również dorośli, a zwłaszcza matki decydujące o codziennej diecie dzieci.
0 1 0 0 0 4.05.2005Euro RSCG Warsaw przygotowała majową promocję CYFRY+Taktyczna kampania promocyjna komunikuje ofertę CYFRY+ związaną z 10. rocznicą obecności w Polsce kanału CANAL+. W urodzinowej promocji CYFRA+ oferuje nowym abonentom platformy 10 miesięcy CANAL+ gratis.
0 1 0 0 0 4.05.2005Nowa reklama piwa Żywiec„Prawie jak” - pod takim hasłem rusza nowa kampania piwa Żywiec. Będzie ona realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na outdoorze. Działania reklamowe rozpoczną się w maju br.
0 1 0 0 0 4.05.2005Mobilny marketing eventowy Acxiom PolskaLogotypy, reklamy czy oficjalna prezentacja w trakcie uroczystości to standardowe, ale także mocno „ograne” świadczenia wykorzystywane przez sponsorów zainteresowanych obecnością i wsparciem wybranej imprezy. Acxiom Polska, jako dostawca największej na polskim rynku konsumenckiej bazy danych dla zastosowań marketingu bezpośredniego, postanowił wykorzystać tegoroczną uroczystość rozdania „Kreatur” do zaprezentowania w praktyce, w sposób zabawny i z uczestnictwem zaproszonych gości, możliwości komunikacji bezpośredniej.
0 1 0 0 0 4.05.2005PWC „Odra” S.A. i Wiktory 2004W dniu 25 kwietnia br. w Teatrze Narodowym w Warszawie podczas uroczystej gali, transmitowanej na żywo przez program 1 Telewizji Polskiej, odbyło się wręczenie Wiktorów - nagród dla największych osobowości występujących w telewizji w 2004 roku. Głównym sponsorem imprezy było Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych „Odra” S.A.
0 1 0 0 0 4.05.2005Just odsłania piękne wnętrzeOd pierwszego maja każdy będzie mógł zobaczyć inspirujące motywy pięknych wnętrz w wykonaniu Just. W największych miastach Polski pojawią się plakaty wielkoformatowe na nośnikach typu backlight, prezentujące cztery motywy kreacyjne: morski motyw z muszlą na tle lazurowej mozaiki, karnawałową maskę w motywie weneckim, misternie zdobione orientalne pantofle oraz sielski obrazek z wiejską porcelaną.
0 1 0 0 0 4.05.2005IQ Marketing dla marki PalmolivePod hasłem „Paszport do piękna” Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o. rozpoczyna promocję konsumencką wybranych kosmetyków marki Palmolive.
0 1 0 0 0 4.05.2005Walentynkowy konkurs SMSowy zakończonyTrwający półtora miesiąca, konkurs „Era Zakochanych” został dziś zakończony ceremonią wręczenia nagród przed salonem sieci Era, na ulicy Puławskiej 15 w Warszawie.
0 1 0 0 0 4.05.2005Pegasus Public Relations z DuluxemPegasus Public Relations pozyskała kolejnego klienta z branży budowlanej - ICI Polska. Na świecie grupa ICI działa w wielu sektorach gospodarki. Częścią koncernu ICI jest ICI Paints – jeden z największych na świecie producentów farb. Agencja Pegasus obsługiwać będzie budżet public relations na działania korporacyjne firmy ICI Polska oraz marki Dulux.
0 1 0 0 0 2.05.2005Kreatura dla OPCOM.plJedną spośród 12 przyznanych statuetek Kreatury – najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży reklamowej otrzymała krakowska agencja interaktywna OPCOM.pl.