Niestandardowe kampanie na citylightach AMS
  • 0
  • 3
21.06.2011

Niestandardowe kampanie na citylightach AMS

W czerwcu na citylightach AMS prowadzone były trzy kampanie wykorzystujące nietypowe rozwiązania: akcje Neutrogeny, piwa Redd’s oraz T-Mobile. Na nośnikach zastosowane zostały efekty wizualne 3D oraz nietypowe folie prezentujące określone cechy związane z komunikatami promowanych marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2011

Wyniki pierwszego wielobranżowego badania ROPO

Grupa Divante oraz IMAS International przeprowadziły pierwsze wielobranżowe badanie interakcji pomiędzy kanałami online i offline. Zjawisko ROPO pokazuje, jak bardzo powiązane są światy online i offline. Do badania wytypowano 25 branż (od odzieży po ubezpieczenia). Badanie zrealizowano w autorskiej metodologii, która pozwoliła na analizę pełnej interakcji pomiędzy aktywnościami online i offline w trakcie procesu zakupowego.