W Cannes Lions 2011 na razie dwa Lwy dla polskich agencji (wideo)
  • 1
  • 1
21.06.2011

W Cannes Lions 2011 na razie dwa Lwy dla polskich agencji (wideo)

20 czerwca zapadły pierwsze rozstrzygnięcia na 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions. Agencja Euro RSCG Warsaw zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Promo and Activation. Hill and Knowlton Poland została natomiast uhonorowana Srebrnym Lwem w kategorii PR Lions – Healthcare and Services.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
21.06.2011

Polskie miasta i regiony rozpoczęły walkę o Złote Formaty

Aż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Listę nominowanych poznamy w lipcu, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nośnikach Infoscreen.