1 1 0 0 0 4.07.2011Nowa reklama Łowicza (wideo)Agros-Nova rozpoczęła kampanię promującą tradycyjne dania gotowe marki Łowicz w nowym, większym opakowaniu. Kampania informująca konsumentów o nowej ofercie marki Łowicz, przypada na sezonowy szczyt sprzedaży dla dań gotowych.
0 1 0 0 0 4.07.2011Ogilvy Action dla Motorola Defy w TurcjiPolski oddział Ogilvy Action przygotował kreację materiałów wykorzystywanych do kampanii prasowej smartphone’a Motorola Defy. Kampania realizowana jest w Turcji i ruszyła na koniec czerwca br.
0 1 0 0 0 4.07.2011Sieć Motorway 12x4m w świetle badań natężenia ruchu pojazdówTegoroczne wyniki badań Generalnego Pomiaru Ruchu, określające Średni Dobowy Ruch pojazdów wskazują na 22 proc. wzrost ruchu pojazdów w porównaniu z ostatnimi badaniami sprzed 5 lat. Na tle wyników ogólnopolskich, wynik dróg przy których lokalizowane są powierzchnie Jet Line, jest aż o 140 proc. wyższy od średniej krajowej.
0 1 0 0 0 4.07.2011Value Media z producentem okienValue Media wygrało przetarg na opracowanie strategii, planowanie i zakup nowych mediów wiodącego producenta okien dachowych firmy Roto.
0 1 0 0 0 4.07.2011I Loft Design – nowa odsłona kampanii dla loftów Woronicza QbikPrzewrotnym hasłem „I Loft Design", Agencja Kreatywna Pompidou rozpoczęła kolejny etap kampanii projektu mieszkaniowego na Mokotowie – Woronicza Qbik. Hasło ma łączyć loftowy styl życia, koncepcję nowoczesnego designu oraz podkreślenie indywidualności.
4 1 0 0 11 4.07.2011Rusza kampania społeczna mająca zapobiegać rozwodom (wideo)Rozpoczęła się kampania społeczna mająca zapobiegać skutkom rozwodów. Patronat honorowy nad nią objęło Ministerstwo Sprawiedliwości. Ministerstwo Sprawiedliwości, po początkowej zgodzie na patronat nad akcją, wycofało go 6 lipca. Fundacja zamieściła na ten temat obszerną informację na swojej stronie.
0 1 0 0 0 4.07.2011Agencja Notorius Interactive uruchomiła usługi związane z SEMPoznańska agencja marketingu zintegrowanego Notorius Interactive, poszerzyła właśnie swoją ofertę o działania związane z Search Engine Marketingiem.
0 1 0 0 0 4.07.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYIntegracja mediów społecznościowych z CRMRozwiązanie COSMIC firmy update otwiera przed użytkownikami systemów CRM świat mediów społecznościowych. Firma update software AG, europejski producent wysokiej klasy systemów CRM, wprowadza na rynek społecznościowe narzędzie CRM o nazwie COSMIC (akronim od „Comprehensive Observation of Social Media integrated with CRM”). COSMIC to pierwsze rozwiązanie, które realizuje koncepcję zintegrowanego „CRM społecznościowego”, czyli połączenia analizy mediów społecznościowych i operacyjnych procesów CRM w jednym miejscu.
0 1 0 0 0 4.07.2011Wyprzedaże promowane w wielkim formacie1 lipca wystartowała wielkoformatowa kampania reklamowa Factory Outlet we Wrocławiu promująca sezon wyprzedaży. Kampania obejmuje 2 nośniki wielkoformatowe o łącznej powierzchni 345 metrów kwadratowych, zlokalizowane w ścisłym centrum miasta.
0 1 0 0 0 4.07.2011Novo Nordisk nowym klientem agencji reklamowej AdvertivaAgencja reklamowa Advertiva została wybrana do obsługi ogólnopolskiej kampanii wspierającej świadomość w zakresie problematyki cukrzycowej dla Novo Nordiskej, firmy z sektora farmaceutycznego.