Wedel wybrał ambasadora Fabryki Przyjemności - Marketing przy Kawie
Wedel wybrał ambasadora Fabryki Przyjemności
  • 0
  • 1
21.06.2011

Wedel wybrał ambasadora Fabryki Przyjemności

Został nim Paweł Mańka, który już w sierpniu wyruszy w podróż po świecie. Swoje przygody ma obowiązek opisywać na blogu, a filmy i zdjęcia zamieszczać w Internecie. Ma dokumentować reakcje mieszkańców rożnych rejonów świata na czekoladowe produkty Wedla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2011

Polskie miasta i regiony rozpoczęły walkę o Złote Formaty

Aż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Listę nominowanych poznamy w lipcu, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nośnikach Infoscreen.