Netflix promował dźwiękowy wyrazisty zasób marki na festiwalu w San Remo - Marketing przy Kawie
Netflix promował dźwiękowy wyrazisty zasób marki na festiwalu w San Remo
  • 1
  • 1
6.02.2022

Netflix promował dźwiękowy wyrazisty zasób marki na festiwalu w San Remo

Netflix pokazywał swój spot „Tudum stories” podczas Włoskiego Festiwalu Piosenki San Remo 2022 (1–5 lutego). Motywem przewodnim całej kampanii jest dźwięk „tu-dum” – na tyle rozpoznawalny, że marka promuje go jako swój wyrazisty (charakterystyczny) zasób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2022

4 lutego 2022