0 1 0 0 0 31.01.2022Superbet wybrał Clue PR do obsługi public relationsGlobalny operator zakładów bukmacherskich i gier Superbet powierzył Clue PR obsługę PR. Firmy rozpoczęły współpracę w styczniu 2022 r.
0 13 0 0 0 31.01.2022Hugo Boss zaczyna kampanię z gwiazdami, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i HugoHugo Boss uruchamia równoległe kampanie promocyjne marek Boss i Hugo, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku.
1 1 0 0 3 31.01.2022McDonald’s wydał oświadczenie po zatrzymaniu MatyMichał Matczak znany jako Mata został zatrzymany 27 stycznia za posiadanie 1,5 grama marihuany. Stacja TVP Info zwróciła się do firmy McDonald’s, w której kampanii wystąpił raper, z prośbą o komentarz.
0 1 0 0 0 28.01.2022Twórcy profilu Life on Wheelz bohaterami kampanii marki DurexWojciech Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, czyli twórcy profilu Life on Wheelz, zostali bohaterami kampanii „Kochaj tak, jak lubisz” marki Durex. Przełamują stereotypy na temat seksu osób z niepełnosprawnością.
0 1 0 0 0 28.01.2022Siemens powierza Saatchi & Saatchi swój globalny biznes kreatywnySiemens wybrał Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) do globalnej obsługi kreatywnej. Działania będą prowadzone przez oddziały z Wielkiej Brytanii i Niemiec.
0 1 0 0 1 28.01.2022Spór o poświęcenie Pralni Społecznie Odpowiedzialnej firmy HenkelWe Wrocławiu otwarto Pralnię Społecznie Odpowiedzialną. To inicjatywa firmy Henkel umożliwiająca osobom bezdomnym upranie swoich ubrań. Firma początkowo miała nie wyrazić zgody na poświęcenie obiektu.
1 1 0 0 3 28.01.2022Holenderki na LinkedInie zmieniają imię na Peter, by zwrócić uwagę na nierówności płcioweW holenderskich spółkach notowanych na giełdzie więcej jest prezesów o imieniu Peter niż prezesów, którzy są kobietami. Aby zwrócić uwagę na ten brak reprezentacji na wyższych stanowiskach kierowniczych, organizacje Women Inc i BrandedU wzywają panie, by na czas między 24 a 28 stycznia zmieniły swoje imię na LinkedInie na Peter.
0 2 0 0 0 28.01.2022Płatnicza różdżka Czarodziejki z Księżyca od EasyCardFirma EasyCard obsługująca bezdotykowe płatności przygotowała dla mieszkańców Tajwanu płatniczą różdżkę Czarodziejki z Księżyca. To dokładna replika atrybutu tytułowej bohaterki anime z lat 90. Można nią płacić m.in. w metrze w Tajpej.
0 1 0 0 0 28.01.2022Raport o narracjach w obszarze zmian klimatu i katastrofy klimatycznej – „Jak to powiedzieć…?”Ukazał się raport „Jak to powiedzieć...?” o narracjach w obszarze zmian klimatu i katastrofy klimatycznej. Przygotowała go agencja Lata Dwudzieste.
0 2 0 0 0 28.01.2022Pandemia nie zmniejsza zaangażowania Polaków w WOŚP. Badanie InquiryPandemia Covid-19 nie osłabia zaangażowania Polaków w działania WOŚP i Jerzego Owsiaka. Agencja badawcza Inquiry publikuje wyniki badania na temat planów Polaków związanych z 30. finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 30 stycznia.