0 7 0 0 0 4.06.2020Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare PolskaKoronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska, epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. produkty przyjemnościowe.
0 1 0 0 0 4.06.2020W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” DeloittePrawie 65 proc. Europejczyków badanych przez Deloitte uprawia minimum jedną dyscyplinę sportu. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020”, w Polsce ten wskaźnik wynosi 76,2 proc., co plasuje nas na pierwszym miejscu spośród badanych 8 krajów. Na drugim miejscu, jeżeli chodzi o odsetek osób deklarujących aktywność fizyczną, plasuje się Francja (70 proc.). Kolejne są Austria (68 proc.) oraz Niemcy (65 proc.).
0 3 0 0 0 4.06.2020Marcelina Zawadzka ambasadorką linii Power Stay Avonu11 czerwca wystartuje kampania marki Avon promująca nowe kosmetyki z linii Power Stay. Ambasadorką kolekcji została prezenterka telewizyjna i modelka – Marcelina Zawadzka.
0 1 0 0 0 4.06.202010 polskich kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020Dziesięć statuetek zdobyły polskie kampanie w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020, organizowanych przez IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury nagradza te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne.
1 1 0 0 0 3.06.2020„Kraków. Nieodkryty”. Kampania promocyjna miastaRozpoczęła się ogólnopolska kampania „Kraków. Nieodkryty”. Zachęca turystów, by porzucili znane z przewodników szlaki i spojrzeli na miasto z niecodziennej perspektywy.
0 19 0 0 0 3.06.2020Ruszyła kampania „Świnoujście – wyspy możliwości”„Świnoujście – wyspy możliwości” – to hasło tegorocznej kampanii promocyjnej tego miasta. Odnosi się ona do położenia Świnoujścia na 44 wyspach.
0 1 0 0 0 3.06.2020Rzecznik prasowy firmy Amica internetowym hejterem?Tomasz Pietrzyk, rzecznik prasowy koncernu Amica zamieszczał w serwisie GoWork.pl hejterskie wpisy pod adresem dziennikarki – informuje „Gazeta Wyborcza”. Nazwał ją m.in. „szaloną babą” i zarzucił, że sieje nienawiść w mieście.
0 1 0 0 1 3.06.20207 proc. marek wykorzystało w reklamach telewizyjnych kontekst pandemii – odnotował Wavemaker7 proc. marek reklamujących się w okresie od połowy marca do połowy maja w telewizji odwoływało się w reklamach do Covid-19. Polskie brandy znacznie rzadziej niż zachodnie zmieniały więc komunikację w związku z pandemią – pokazuje analiza firmy Wavemaker.
0 1 0 0 0 3.06.2020Powstawanie polskiego JIC ds. jednolitych badań mediów na finiszuKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań oraz Klub Mediowy SAR łącznie reprezentujące marki oraz agencje mediowe powołały do życia Marketers & Media Agencies Committee. (M&MAC). W przyszłości M&MAC wspólnie z reprezentacją mediów będzie zarządzał jednoźródłowym badaniem mediów na polskim rynku.
0 1 0 0 0 3.06.2020PKN Orlen ze zgodą na przejęcie RuchuPrezes UOKiK wydał zgodę na przejęcie spółki Ruch przez PKN Orlen. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.