1 1 0 23.12.2022Allianz rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą ubezpieczenia na życieRozpoczyna się nowa kampania Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Obejmie portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
0 6 0 22.12.2022Warszawa ma nowe logo z Syreną i nowy system identyfikacji wizualnejNowym znakiem promocyjnym m.st. Warszawy jest uproszczony herb stolicy. Zaprojektowany został zgodnie ze współczesnymi trendami projektowania graficznego. Punktem wyjścia było nawiązanie do historii i tradycji miasta. Nowa Syrena jest poważniejsza i ma profil Marii Skłodowskiej-Curie.
0 2 0 21.12.2022Kampania świąteczna marki Milka: reklama w mediach, product placement, zbiórka charytatywnaŚwiąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań: zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne „Milionerów” w telewizji TVN oraz product placement wielkoformatowego kalendarza adwentowego na planie filmu „Listy do M.”.
0 1 0 21.12.2022Phytopharm Klęka rozstrzyga przetarg na obsługę mediowąPrzetarg na obsługę mediową firmy Phytopharm Klęka wygrała agencja iProspect z grupy Dentsu. Umowa zakłada dwuletnią współpracę. Obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane jak Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
0 3 0 21.12.2022Swanski w świątecznej kampanii whiskey JamesonJameson Irish Whiskey w kampanii świątecznej nawiązało współpracę z artystą street artu Swanskim. Zaprojektował on opakowanie świąteczne, ozdabiając je specjalnie stworzonym dla marki wzorem. Zilustrował nim charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.
1 3 0 20.12.2022Otoczenie Centrum Nauki Kopernik w spocie amerykańskiej firmy Viant TechnologyW najnowszej reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym.
0 3 0 20.12.2022Globalne wydatki reklamowe w 2023 roku nieznacznie wzrosną – prognoza DentsuW 2023 r. inwestycje reklamowe wzrosną globalnie o 3,8%. Dwuletni raport, który łączy dane z blisko 60 rynków na całym świecie, przewiduje, że w przyszłym roku na świecie wydanych zostanie 740,9 mld dol.
0 1 0 20.12.2022Nastroje konsumenckie Polaków w grudniu nieco lepszePolacy są w grudniu bardziej optymistyczni niż jeszcze miesiąc temu, jednak mniej niż w październiku. Wskaźnik optymizmu osiągnął wartość 5 na skali od minus 100 do plus 100 punktów. Nieco lepiej Polacy oceniają swoją jakość życia, mniej obawiają się o stabilność zarobków i utratę pracy. Tak wynika z najnowszego Radaru Konsumenckiego ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 20.12.2022 Artykuł PartneraEtapy Google Ads i pozycjonowania stron – główne działania istotne dla Twojego biznesuProwadzenie własnego biznesu w świecie online to nie lada wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Nie ma się czemu dziwić, przecież o swoją działalność dba się niczym o dziecko. Aby firma odniosła upragniony sukces trzeba w to włożyć mnóstwo czasu, cierpliwości oraz nakładu finansowego. Tylko wtedy można liczyć, że włożone w rozwój czynniki zwrócą się ze zdwojoną siłą. Aktualnie obserwuje się niesamowity rozkwit całej branży e-commerce. Możemy pokusić się o stwierdzenie, że prowadzenie działalności internetowej to w dzisiejszych czasach must have każdego przedsiębiorcy chcącego odnieść wymarzony sukces. Pojawia się zatem jedno zasadnicze pytanie, a mianowicie co zrobić, aby klienci kupowali właśnie u Ciebie? Jak ich zachęcić, a przede wszystkim jak zaistnieć wśród konkurencji obserwującej każdy Twój ruch? Odpowiedź na nurtujące pytania znajdziesz poniżej!
1 4 0 20.12.2022Atlas rozpoczął kampanię reklamowąAtlas rozpoczął nową kampanię swojego produktu – Gruntu NKP. Zachęca fachowców do czystszego gruntowania.