0 1 0 21.03.20127islands z agencją public relationsPolski touroperator – 7islands – rozpoczął współpracę z agencją Warsaw Public Relations.
0 1 0 21.03.2012Kampania piekarników Amica FusionProducent sprzętu AGD rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową produktów Amica Fusion, która realizowana jest pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny”.
0 1 0 21.03.2012Planet Soft z agencją public relationsPlanet Soft – polska firma specjalizująca się w oferowaniu rozwiązań i produktów IT usprawniających pracę małych i średnich przedsiębiorstw – rozpoczęła pierwszego marca współpracę z agencją Lewis PR.
0 1 0 21.03.2012Rozpoczęła się kampania Unit4 Teta„Systemy informatyczne poukładane dla Twojej branży” – pod takim hasłem 20 marca rozpoczęła się kampania reklamowa wrocławskiego producenta oprogramowania biznesowego – firmy Unit4 Teta. Kampania promuje pakiet ERP Teta Constellation, będący grupą zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie w średnich i dużych firmach. Akcja reklamowa potrwa do końca maja.
0 3 1 21.03.2012Małpka Express – nowa sieć sklepów conveniencePlacówki sieci Małpka Express łączą funkcję sklepu spożywczo-monopolowego z ofertą strefy cafe oraz usługami (m.in. dzięki umowie z firmą InPost). Personifikacją marki oraz przewodnikiem po ofercie sklepu jest postać małpki.
0 2 0 21.03.2012Dziesięciokrotny wzrost zysku netto GK PMPG w 2011 r. Rośnie rentowność grupyDziesięciokrotnie wyższy niż w 2010 r. był w 2011 r. skonsolidowany zysk netto Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group. Wyniósł on 3,48 mln zł. Zysk brutto, w wysokości 4,70 mln zł, był prawie ośmiokrotnie wyższy niż rok wcześniej.
0 1 0 21.03.2012Onet współpracuje z NKNależący do Onetu największy serwis Q&A – Zapytaj.onet.pl – i polski serwis społecznościowy nk.pl rozpoczynają współpracę polegającą na integracji usług.
0 1 0 21.03.2012Komunikat z badania: Optymistyczna przyszłość przed e-commerce w PolsceRynek e-commerce w Polsce w ciągu minionego roku wzrósł o przeszło 32%. Jego wartość wyniosła niemal 18 mld zł. Wyniki najnowszego badania eCommerce Index, przeprowadzonego w grupie właścicieli sklepów internetowych, pokazują, że to nie koniec wzrostu.
1 1 0 20.03.2012Ekologiczne sprzątanie długówZamiast zaśmiecać ulice miasta ulotkami o ósmej edycji Wielkiego Wiosennego Sprzątania Długów, informacje o nim po prostu wymyto na brudnych warszawskich chodnikach. Akcja została zorganizowana przez Krajowy Rejestr Długów. Do produkcji reklam, które pojawiły się w kilku punktach w Warszawie, zużyto metr sześcienny wody.
1 1 0 20.03.2012Fundacja Agory prowadzi kampanię reklamową wspierającą zbiórkę 1% podatku (wideo)Trwa zbiórka 1% podatku na rzecz Fundacji Agory – w tym roku zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na wyrównywanie szans dzieci z różnych środowisk, na kontynuację programów stypendialnych „Agrafka” oraz „Agrafka Agory”, które wspierają uzdolnioną młodzież, oraz na akcje społeczne „Gazety Wyborczej”.