0 1 0 0 0 14.11.2011Starbucks stworzy sieć barów sprzedających sokiStarbucks, największa na świecie sieć kawiarni, warta 30 milionów dolarów, przejęła właśnie Evolution Fresh – producenta soków z segmentu premium. Soki będą sprzedawane w tworzonej sieci barów wzorowanych na kafejkach z zielonym logo.
0 1 0 0 0 14.11.2011NK.pl: pięć lat temu zmienił się polski InternetDokładnie pięć lat temu w Internecie pojawiła się nowość – portal nasza-klasa.pl. Od 11 listopada 2006 roku strona nieustannie zyskiwała nowe funkcjonalności, stając się wielokanałową platformą komunikacji dla polskiego internauty. Dziś z NK korzysta kilkanaście milionów osób, a serwis jest jedną z najpopularniejszych stron w polskim Internecie.
1 1 0 0 0 14.11.2011Neo-angin o smaku wiśni i szałwii reklamowany w Europie Środkowej (wideo)Nowa międzynarodowa kampania telewizyjna marki Neo-angin obejmie rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym: Polski, Ukrainy, Rumunii, Chorwacji oraz Serbii. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Dla każdego coś dobrego. Na zdrowie” jest promocja preparatu oraz całej rodziny produktów Neo-angin.
0 1 0 0 0 14.11.2011Dawtona rozpoczyna współpracę z agencją GutPRFirma Dawtona powierzyła agencji GutPR działania public relations związane z wprowadzeniem na rynek nowych grup produktowych – kremowych zup, soków w puszkach i sosów oferowanych na rynku pod marką Dawtona.
0 1 0 0 0 14.11.2011Star PR w sieci EvokeAgencja Star PR dołączyła do międzynarodowej sieci Evoke, zrzeszającej niezależne agencje public relations i agencje marketingu zintegrowanego. Star PR została zaproszona do tej sieci jako jedyna agencja z Polski.
0 1 0 0 0 14.11.2011Startuje pierwsze polskie RymoliryktandoPotencjał kreatywny tkwiący w naszym rodzimym języku docenił polski artysta, który sam na co dzień posługuje się słowem. Muzyk Łukasz L.U.C Rostkowski wpadł na pomysł, by w kooperacji z Narodowym Centrum Kultury zorganizować dyktando z przymrużeniem oka.
0 1 0 0 0 14.11.2011Wydatki na reklamę radiową w III kwartaleWzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach.
0 1 0 0 0 14.11.2011Książki, filmy, muzyka – to najczęściej kupujemy onlineTakie właśnie są wnioski z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Jednocześnie Polacy coraz chętniej kupują przez Internet sprzęt elektroniczny oraz odzież. Tylko 17 proc. osób korzystających na co dzień z Internetu nie zrobiło w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupów w Sieci.
0 1 0 0 0 14.11.2011Agencja Telescope kontynuuje współpracę z Fundacją Urszuli JaworskiejPlanowane działania otwiera kampania świąteczna w Warszawie (grudzień 2011). W marcu przyszłego roku rozpocznie się natomiast „Kampania 1%”, którą Fundacja Urszuli Jaworskiej prowadzić będzie na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 14.11.2011Centrum Aktywnych dla przedsiębiorczych studentówZ początkiem października ruszyło Centrum Aktywnych – program wspierający studentów, zainicjowany przez Credit Agricole Bank Polska.