Digital One wprowadza markę PepsiCo do social mediów w Polsce
  • 0
  • 1
25.10.2011

Digital One wprowadza markę PepsiCo do social mediów w Polsce

Pierwszym krokiem jest uruchomienie korporacyjnego profilu w serwisie Facebook, który ma na celu prowadzenie dialogu z kilkoma grupami interesariuszy firmy i propagowanie hasła PepsiCo „Performance with Purpose”. W profilu znalazło się m.in. centrum prasowe PepsiCo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Rusza pionierski projekt konsorcjum marki Poznań

21 prestiżowych marek wejdzie w skład konsorcjum marki Poznań – pionierskiego projektu marketingowego zainicjowanego przez Poznań. Wśród partnerów miasta znalazły się zarówno globalne koncerny, jak i rodzime przedsiębiorstwa odnoszące sukcesy także na arenie międzynarodowej. Wspólne działania ruszają w październiku. Projekt zainauguruje 25 października na uroczystej gali prezydent Poznania, Ryszard Grobelny.