Naruciak, DisStream i inni polscy influencerzy w kampanii AliExpressu na Dzień Singla
  • 0
  • 1
10.11.2020

Naruciak, DisStream i inni polscy influencerzy w kampanii AliExpressu na Dzień Singla

Adam „Naruciak” Zimmermann i Norbert „DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w kampanii firmy AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe funkcje aplikacji mobilnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2020

9 listopada 2020