„Chcemy być wyżej!”, czyli pozycjonowanie stron internetowych
  • 0
  • 1
9.11.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

„Chcemy być wyżej!”, czyli pozycjonowanie stron internetowych

Prowadząc biznes, który przenosisz lub rozpoczynasz w sieci, chcesz efektów. Wyniki wyszukiwania Twojej firmy są dalekie od optymalnych, a sprzedaż leży? Chcesz coś z tym zrobić?

Słowa kluczowe na dziś, to: książka na prezent, buty na zimę i opony. W polskim Google po wpisaniu fraz pojawią się znane większości marki. Spójrz jeszcze raz na słowa i pomyśl przez chwilę. Co może kryć się pod tymi hasłami? Gdzie zaprowadzi nas przeglądarka? Czy to przypadek?

Na sprawdzających może chwilę zaczekajmy, a dla tych niecierpliwych podaję wyniki wyszukiwania: empik.pl, eobuwie.pl i oponeo.pl. Oznacza to, że do tych firm kierowany jest strumień klientów. Jeśli prowadzisz podobny biznes, to z pewnością zależy Ci na, chociaż kilku procentach tego ruchu. Warto więc powalczyć o Top10 Google.pl. Jak to zrobić?

Halo? Jesteś tam?

Pozycjonowanie stron internetowych ma na celu zwiększenie widoczności strony w organicznych, tj. darmowych wynikach wyszukiwania pod wybranymi frazami kluczowymi. Mały eksperyment z początku to dobry przykład tego, do czego powinna dążyć firma. Chcąc być jednym z ważnych beneficjentów ruchu pewnych konkretnych zapytań lub całych grup słów i terminów, musimy się na to przygotować.

Wbrew pozorom, nagły duży ruch może przysporzyć nam nie lada problemów. Serwery nie wytrzymają dużej liczby odwiedzających, zamówienia przestaną się zapisywać, a wymuszenie na klientach ręcznego wpisywania numeru konta do płatności, odstraszy niemal wszystkich klientów.

Na dodatek w sieci pojawią się negatywne komentarze opisujące doświadczenia kupujących. Zamiast skorzystać z ruchu, stracimy. Odbudowa wizerunku może potrwać, dlatego warto mierzyć siły na zamiary. Dzięki temu konsekwentnie będziemy wspinali się w kierunku Top10, a po drodze dowiemy się kilku przydatnych rzeczy o pozycjonowaniu.

Wszystkie działa SEO na pokład!

Pojawia się popularny skrót, którego rozwinięcia nie znamy, ale przecież wiemy, o co chodzi. Teksty na naszej stronie mają słowa kluczowe, w co drugim zdaniu, przecież algorytm to kupi. Jakiś blog o niczym nawiązujący tematyką z naszym sklepem i mamy to. Myślisz, że to „zagra”? Nasza głowa powinna rozpocząć swobodny równomierny ruch ze wschodu na zachód i z powrotem.

Jeden kurs SEO nie zrobi z nas ekspertów. Samodzielne dojście do upragnionego podium musi zostać okupione godzinami zdobywania wiedzy i praktyki. Nie wszyscy mają na to czas i chęci, ale nadal chcą być widoczni. Wówczas warto wspomóc się osobą lub zespołem, który zna się na Search Engine Optimization. Dzięki temu dowiemy się, jak pozycjonują się najlepsi.

Wybitni specjaliści SEO sprawdzili techniki polskich liderów e-commerce. Więcej ciekawych informacji na ten temat można przeczytać na https://marketerplus.pl/teksty/raporty-i-badania/jak-pozycjonuja-sie-najlepsi-wybitni-specjalisci-seo-sprawdzili-techniki-polskich-liderow-e-commerce/.

Sokół, warszawski raper, nagrał tytułowy utwór „Chcemy być wyżej” dla Projektu Tymczasem. Jest to cover utworu jego kolegi po fachu Sitka o tym samym tytule. Ten pierwszy dżentelmen jest dobrym przykładem budowy marki osobistej i w pewnym sensie pozycjonowania. Osoby niesłuchające rapu, mogą go znać z reklam koreańskiej marki telefonów lub czystych napojów wysokoprocentowych. W ten sposób promuje siebie, ale także partnerów biznesowych.

Wszystkie tym podobne działania mają przełożenie albo mieć powinny na zainteresowanie daną marką i realny wzrost sprzedaży w naszym sklepie. Współpraca z dobrym „SEO-wcem” usunie z powyższego zdania „mieć powinny”. Kiedy do tego dojdzie, będziemy gotowi, aby w pełni czerpać z kierowanego do nas ruchu.

  • 1
Czytaj także
 

9 listopada 2020