Mikołaj Karolak i elfy influencerzy w świątecznej kampanii Pepsi
  • 1
  • 1
6.11.2020

Mikołaj Karolak i elfy influencerzy w świątecznej kampanii Pepsi

Wystartowała świąteczna kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie elfy, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się święta. W rolę elfów wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz, Wiktoria Gąsiewska i Martyna Chomacka. Mikołajem został Tomasz Karolak.

Kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” pokazuje, że święta to nie tylko czas, kiedy siedzimy przy suto zastawionych stołach. Wyjątkową atmosferę kreują chwile, a także miniokazje przed świętami oraz w ich trakcie. To momenty spędzone w wyjątkowym gronie, niespotykane stylizacje, przygotowywanie dekoracji, wypieków czy oglądanie świątecznych filmów. Każdy świętuje po swojemu. W najnowszej kampanii Pepsi tym właśnie zajmują się elfy, ponieważ „jak się bawią, to tak, żeby się upiekło”’, „jak pożerają, to świąteczne filmy”, a „jak się wystroją, to lepiej niż choinka”.

Elfy są obecne w całej świątecznej kampanii 360 stopni. Obok standardowych kanałów komunikacji miniokazje z Pepsi będą dostępne również w Sieci. W mediach społecznościowych pojawią się wideoposty, a na YouTube będzie można zobaczyć szereg bumperów.

Ścieżka kreatywna do kampanii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” przeniesiona została także na świąteczne opakowania z 16 różnymi hasłami na limitowej edycji napoju Regular oraz wariantu bezcukrowego Max. Elementem kampanii jest także ekspozycja świątecznych materiałów POS w sklepach w całej Polsce. Ekspozycje utrzymane są w niebieskiej kolorystyce, z białymi śnieżnymi elementami w otoczeniu elfów.

  • Kreacja do telewizji i Internetu: Artegence
  • Produkcja spotu telewizyjnego: Papaya i Film Produkcja
  • Reżyser spotu telewizyjnego: Daniel Jaroszek
  • Materiały do Internetu: Film Produkcja
  • Reżyser materiałów do Internetu: Piotr Matejkowski
  • Materiały outdoorowe i sesja zdjęciowa: BBDO i Film Produkcja
  • Planowanie kampanii: Media Direction
  • Działania PR: Questia Communications Management Consultants
  • 1
Pepsi

Św. Mikołaj Pepsi

6 listopada 2020

5 listopada 2020