- 0
- 8
#NaMieścieMówią – kampania promocyjna klubów fitness należących do grupy Medicover
Z początkiem listopada ruszyła kampania klubów fitness z grupy Medicover. Hasła reklamowe nawiązują do lokalnych zwyczajów, powiedzeń oraz obiektów.
Od początku listopada siłownie Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku wprowadzają ofertę karnetową. Daje ona szansę wypróbowania wszystkich możliwości treningowych w tych klubach. Celem kampanii jest poinformowanie, że można w nich kupić członkostwo w niskiej cenie.
Oferta siłowni jest promowana przez lokalnych influencerów, na kanałach social media poszczególnych sieci oraz w formie kampanii outdoorowej. Billboardy i siatki reklamowe na ulicach Łodzi, Krakowa i Katowic są oznaczone dużym hasłem #NaMieścieMówią. Uzupełniają je hasła nawiązujące do lokalnych zwyczajów, powiedzeń oraz obiektów, które zna każdy mieszkaniec poszczególnych regionów.
Mieszkańcy Łodzi napotkają hasła:
- „Po naszych treningach przebiegniesz Piotrkowską w 5 minut”;
- „Twój brzuch będzie twardszy niż łódzkie kamienice”;
- „Podnosimy Manufakturę jedną ręką”.
W Krakowie na banerach znajdują się treści:
- „Po naszych zajęciach bieg od Sukiennic do Kopca zajmuje tylko 5 minut”;
- „Smok Wawelski robi z nami formę na narty”;
- „Lepiej ćwiczyć na siłowni niż na polu”.
Banery na ulicach Katowic głoszą:
- „Mamy do wyboru więcej zajęć, niż jest okien w Superjednostce”;
- „Nasze hantle ważą tyle co Spodek”;
- „Nasze ciężary są cięższe niż śląski obiad”.
Kampanii ma podkreślić regionalność poszczególnych siłowni
– Ponieważ tym razem nie promujemy ogólnopolskiej sieci siłowni, zależało nam na tym, aby w kampanii mocno wybrzmiała prostota przekazu, ale też lokalność. Również to, że poszczególne obiekty zostały przystosowane do potrzeb miejscowych klientów. W założeniu nie chcieliśmy też odnosić się do komunikatu, który wysyła większość konkurencji – świetna jakość, super trenerzy czy gubienie zbędnych kilogramów. To wyróżniki, które działały za czasów kaset z Cindy Crawford czy Jane Fondą.
Zależało nam na tym, by pokazać, że korzystanie z zajęć na siłowni to dobry pomysł na spędzanie wolnego czasu. A przy okazji masz szansę zadbać o swoje zdrowie i wygląd. Wybór siłowni to dzisiaj wybór określonego lifestyle’u – podkreśla Daria Knapik, team leader & senior digital marketing specialist agencji Tigers, odpowiedzialna za realizację kampanii.
W kampanii, poza humorystycznym przekazem, ma wybrzmiewać także nowa oferta sieci. Siłownie Medicover zachęcają do zapisania się do nich w cenie 1 zł za miesiąc do końca roku. Uzupełnieniem działań w social mediach, na nośnikach miejskich i w mediach jest promocja przez lokalnych influencerów.
Pomysł kreatywny kampanii opracowała agencja digitalowa Tigers.
- 8