0 1 0 0 0 23.10.2023Konferencja „IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes”Sztuczna inteligencja wkracza w coraz większy obszar naszego życia, od medycyny po branżę reklamową. Jak skorzystać z jej potencjału w biznesie? Odpowiedzi na te i inne pytania można będzie usłyszeć podczas konferencji „IAB HowTo: AI Transformation”. Odbędzie się ona 16 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
1 3 0 0 0 23.10.2023Wystartowała kampania społeczna „Marnowanie energii jest głupie”Wanna z wrzątkiem, grill z żelazek i krioterapia w domowej lodówce. Ekscentryczna rodzina Beztroskich wystąpiła w kampanii zachęcającej do oszczędzania prądu.
2 1 0 0 0 23.10.2023„Spokojnie i wygodnie” – kampania pożyczki gotówkowej w PKO BP„Spokojnie i wygodnie. Twoja pierwsza pożyczka na małe i większe potrzeby" – to hasło nowej kampanii pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Kampania podkreśla, jak ważny jest spokój i bezpieczeństwo w podejmowaniu decyzji finansowych.
0 0 0 0 0 23.10.2023Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybiera agencję Triple PRPolska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała do obsługi agencję Triple PR.
0 1 0 0 0 23.10.2023Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otworzyli firmę doradczą SuasioArtur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz, właściciele agencji Digitalk, postanowili wydzielić spółkę doradczą – Suasio.
0 1 0 0 0 20.10.2023Kryształowy Laudator – ruszył konkurs na najlepsze kampanie CSR/ESGKonkurs Kryształowy Laudator ma wyróżnić najlepsze kampanie firm, samorządów, NGO-sów i innych instytucji, zainspirowane realnymi działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju. Inicjatorem jest firma badawcza IRCenter we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i agencją informacyjną Newseria.
5 6 0 0 0 20.10.2023„Nie odpuszczaj przemocy” – kampania edukacyjna Antyprzemocowej Linii Pomocy19 października rozpoczęła się nowa odsłona kampanii edukacyjnej wspierającej działanie Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020. Jej celem jest zachęcenie do niesienia pomocy i reagowania na widok przemocy.
0 2 0 0 0 20.10.2023Nastolatkowie wiążą szczęście z posiadanymi pieniędzmi – badanie Santander Bank PolskaPonad 60 proc. nastolatków wiąże swoje szczęście z posiadanymi pieniędzmi. Równocześnie ponad połowa nastolatków w wieku 12–18 lat obawia się problemów finansowych w swojej rodzinie. Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Santander Bank Polska dla projektu Finansiaki.
0 3 0 0 0 20.10.2023„Zdrowie jako najważniejsza subskrypcja” – Nationale-Nederlanden z kampanią wokół profilaktyki onkologicznejNationale-Nederlanden kontynuuje kampanię, która ma skłonić Polaków do refleksji nad zabezpieczeniem finansowym na wypadek nowotworu.
0 3 0 0 0 19.10.2023Maybelline New York z wirtualnym upiększaniem WarszawyMaybelline New York wykorzystała efekty specjalne w spotach ukazujących Warszawę z kosmetykami marki. PKiN, Rondo ONZ czy Tamka zostały przekształcone w nośniki reklamy. Spoty zdobyły popularność w mediach społecznościowych.