„Gdyby nie było...” kampania i wizje świata postapo - Marketing przy Kawie
Postapokaliptyczne wizje świata w kampanii „Gdyby nie było...”
  • 0
  • 1
7.11.2023

Postapokaliptyczne wizje świata w kampanii „Gdyby nie było…”

Mama zakłada małej dziewczynce różową maskę przeciwgazową. Grzybiarz przedziera się przez śmieci. Surferzy biegną w kierunku morza w kombinezonach ochronnych. Strażakom pędzącym na akcję… ucieka autobus. Takie sceny można zobaczyć w spotach kampanii „Gdyby nie było…”, prowadzonej z okazji 30-lecia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 listopada 2023