Kontekstowa kampania Pudliszek w DOOH - Marketing przy Kawie
Kontekstowa kampania Pudliszek na ekranach DOOH
  • 1
  • 4
5.07.2023

Kontekstowa kampania Pudliszek na ekranach DOOH

Pudliszki rozpoczęły kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała związek grilla z marką: „Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka” czy „Warszawa bez Pałacu Kultury”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lipca 2023