Nałęczowianka oficjalną wodą Tour de Pologne
  • 0
  • 1
14.07.2011

Nałęczowianka oficjalną wodą Tour de Pologne

Nałęczowianka, naturalna woda mineralna, została oficjalnym partnerem oraz wodą 68 edycji prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną edycję zgrzewek oraz planuje szereg dodatkowych działań dla kibiców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2011

13 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2011

Konkurs dla designerów na koszopopielnicę miejską

Agencja artystyczna Emi Warsaw Artistically przy współpracy z JTI Polska ogłasza konkurs dla designerów i projektantów Create More – Projekt Popielnica. Tematyką konkursu jest zaprojektowanie nietuzinkowej, nowoczesnej koncepcji koszopopielnicy miejskiej, która mogłaby stanąć przed klubami, restauracjami czy pubami. Nagroda główna w konkursie to 7 tys. zł brutto. Prace konkursowe można składać do 31 sierpnia 2011 r.