Wojas najlepiej obsługuje klientów
  • 0
  • 1
14.07.2011

Wojas najlepiej obsługuje klientów

Salony obuwnicze Wojas otrzymały najwyższą ocenę pod względem jakości obsługi klienta pośród firm obuwniczych w Polsce w badaniach międzynarodowej firmy doradczej Daymaker. Badanie jakości obsługi klienta zostało przeprowadzone metodą mystery shopping (ang. tajemniczy klient) w 1350 sklepach w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54600 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2011

13 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2011

Konkurs dla designerów na koszopopielnicę miejską

Agencja artystyczna Emi Warsaw Artistically przy współpracy z JTI Polska ogłasza konkurs dla designerów i projektantów Create More – Projekt Popielnica. Tematyką konkursu jest zaprojektowanie nietuzinkowej, nowoczesnej koncepcji koszopopielnicy miejskiej, która mogłaby stanąć przed klubami, restauracjami czy pubami. Nagroda główna w konkursie to 7 tys. zł brutto. Prace konkursowe można składać do 31 sierpnia 2011 r.