0 1 0 0 0 29.07.2011Ibuprom Max promowany również w InternecieKampania spotowa Ibupromu Max z portfolio USP Zdrowie od 27 lipca wspierana jest działaniami online.
0 2 0 0 0 29.07.2011Półtora tysiąca obiadów dzięki SMS-owym okruszkomW połowie czerwca zakończyła się akcja „Okruszki to za mało”, realizowana dla PCK przez agencję Saatchi & Saatchi. Jej celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Poza ukazaniem skali problemu udało się osiągnąć również konkretny efekt – dzięki pomocy warszawskich restauratorów Polski Czerwony Krzyż mógł przygotować prawie 1500 ciepłych posiłków dla swoich małych podopiecznych.
0 1 0 0 0 29.07.2011„Powrót do szkoły” – kampania SOS Wioski DziecięceZ początkiem sierpnia wystartuje kampania „Powrót do szkoły”, prowadzona przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Jej celem jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej i zagrożonych jej utratą.
0 1 0 0 0 29.07.2011Spółka Infornext.pl zmienia nazwę na Next.plWydawca serwisów takich jak Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Rynekmedyczny.pl czy Commed.pl skraca swą dotychczasową nazwę Infornext.pl i pracuje nad nowymi serwisami w kluczowych dla siebie kategoriach. Jako Next.pl chce zająć pozycję lidera przede wszystkim wśród serwisów z kategorii „zdrowie” oraz „styl życia”.
0 10 0 0 0 29.07.2011Uti.pl zatrudnił e-hostessy: pokazują zdjęcia i doradzająW lipcu wystartowała kampania internetowa serwisu Uti.pl, w której hostessy, wykorzystując serwisy społecznościowe, fora, czaty oraz platformy wideo, informują o wirtualnych produktach i usługach. E-hostessy reprezentują markę podobnie jak hostessy w marketach czy na targach branżowych, tyle że wyłącznie w Sieci.
0 2 0 0 0 29.07.2011Szokująca przestroga na iPadzie„Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” to oparta na technologii augmented reality aplikacja, którą przygotowała agencja Adv.pl w ramach kampanii KRBRD „Prędkość zabija – włącz myślenie” (edycja letnia „Nie zasuwam”). Rozwiązanie pozwala na realistyczne pokazanie obrazu twarzy osoby po wypadku samochodowym.
0 1 0 0 0 29.07.2011Kto zyskuje na eventach miejskich?Z roku na rok zwiększają się budżety na organizację imprez promocyjnych organizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego. Ministerstwo Finansów wyliczyło, że w 2011 roku cały budżet przeznaczony na promocję – w tym eventy – wyniesie ponad 607 milionów złotych. Kto jest największym beneficjentem wydatków na promocję w miastach?
0 1 0 0 1 29.07.2011Geolokalizacja w służbie historiiW związku ze zbliżającymi się obchodami 67. rocznicy Powstania Warszawskiego serwis geolokalizacyjny Lokter przygotował dwie akcje upamiętniające wydarzenia z 1944 roku.
0 3 0 0 0 29.07.2011Money.pl promuje swoje serwisy lifestyle’oweGrupa Money.pl po raz pierwszy w swojej 11-letniej historii przygotowuje kampanię reklamową offline. Jej celem jest szeroko zakrojona promocja serwisów lifestyle’owych Grupy: iWoman.pl, MenStream.pl i Platine.pl. Miesięczna kampania rusza z początkiem sierpnia, a towarzyszyć jej będą działania promocyjne obejmujące outdoor i wybrane tytuły prasowe.
0 1 0 0 0 29.07.2011BIC szykuje się do „Akcji Szkoła”Znana marka artykułów piśmienniczych i biurowych BIC rozpoczyna już działania merchandisingowe w wybranych sieciach handlowych, związane z sezonem na artykuły szkolne. Mają one na celu znaczne zwiększenie wolumenu sprzedaży produktów marki. Akcja potrwa do połowy września, obejmując prawie 350 hal należących do pięciu sieci handlowych. Jej realizatorem będzie agencja Partner ASM.