Okulary rozszerzają rzeczywistość
  • 0
  • 1
14.07.2011

Okulary rozszerzają rzeczywistość

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła  technologię augmented reality dla popularnej marki Solano – producenta okularów. Wykorzystała identyfikację twarzy konsumentów face tracking.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2011

13 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2011

Konkurs dla designerów na koszopopielnicę miejską

Agencja artystyczna Emi Warsaw Artistically przy współpracy z JTI Polska ogłasza konkurs dla designerów i projektantów Create More – Projekt Popielnica. Tematyką konkursu jest zaprojektowanie nietuzinkowej, nowoczesnej koncepcji koszopopielnicy miejskiej, która mogłaby stanąć przed klubami, restauracjami czy pubami. Nagroda główna w konkursie to 7 tys. zł brutto. Prace konkursowe można składać do 31 sierpnia 2011 r.