Nałęczowianka z kampanią popularyzującą recykling - Marketing przy Kawie
Nałęczowianka z kampanią popularyzującą recykling
  • 2
  • 5
9.06.2020

Nałęczowianka z kampanią popularyzującą recykling

Marka Nałęczowianka zainicjowała kampanię „Uwierz w recykling”. 8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji. W kolejnym etapie komunikacja prowadzona będzie w kanałach internetowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
9.06.2020

Polska wśród krajów Europy, w których pandemia doprowadziła do największego kryzysu finansowego konsumentów. Badanie Intrum

Kryzys związany z Covid-19 wpłynął nie tylko na biznesy w całej Europie, ale również na sytuację finansową konsumentów. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Intrum, 54% z nich przyznaje, że wskutek pandemii doświadczyło spadków dochodów. To z kolei doprowadziło do pogorszenia się dobrobytu finansowego wielu gospodarstw domowych na Starym Kontynencie. Zebrane dane pokazują, że Polska wraz z Grecją i Rumunią znajduje się w czołówce krajów w Europie, w których konsumenci zostali najbardziej dotknięci kryzysem.

8 czerwca 2020