Sport na dwa sposobySport na dwa sposobySport na dwa sposobySport na dwa sposoby
Amatorski sport można pokazać w różny sposób (fot. kadr ze spotu Nike)

Sport na dwa sposoby

Sport na dwa sposoby
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Zdrowy styl życia stał się modny. Popularne sporty to już nie tylko bieganie czy ćwiczenia na siłowni. Jest zumba, crossfit, joga i masa innych aktywności. Pozwala to markom odzieży sportowej odwrócić się (przynajmniej odrobinę) od gwiazd sportu i zainteresować się amatorami.

W latach 2001–2009 liczba ćwiczących Amerykanów wzrosła o 17 punktów procentowych w grupie mężczyzn i 18 punktów, jeśli chodzi o kobiety. Od tego momentu nie ma mowy o spadku. Badania magazynu „Yoga Journal” wykazały, że w 2012 roku ponad 20 milionów obywateli USA ćwiczyło asany. Sportowy tryb życia dotyczy nie tylko Ameryki. Stary kontynent również biega, skacze i pływa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się