Najlepsi specjaliści SEM spotkają się w Krakowie – semKRK już 6 marca
  • 0
  • 1
2.03.2020

Najlepsi specjaliści SEM spotkają się w Krakowie – semKRK już 6 marca

6 marca w Krakowie odbędzie się semKRK #14. Wydarzenie poświęcone tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki skupi specjalistów z całej Polski. Eksperci będą dzielić się wiedzą na temat m.in. Google Ads, Google Search Console, planowania struktury serwisu, linkowania oraz pozycjonowania.

SemKRK to barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki. Skupia właścicieli biznesów, specjalistów działów marketingu, branży e-commerce, SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego. Czternasta edycja wydarzenia odbędzie się 6 marca w Krakowie. Ponad 1300 osób uczestniczyło we wcześniejszych spotkaniach, wysoko oceniając zarówno organizację, poruszaną tematykę, jak i poziom prelegentów.

Przedsiębiorstwa w Polsce coraz częściej korzystają z możliwości plasowania reklam oraz pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania. Krajowy rynek marketingu w wyszukiwarkach (search advertising) w tym roku osiągnie wartość ponad 2 mld złotych. Przeciętne wydatki na reklamę w przeliczeniu na jednego użytkownika Internetu wzrosną zaś do 71 zł.

SemKRK #14 poprowadzi Krzysztof Marzec, ekspert z prawie 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i jeden z polskich specjalistów docenianych globalnie. W nadchodzącej edycji prestiżowego konkursu European Search Awards będzie pełnił funkcję head judge na Polskę. Został także nominowany do grona sędziów w Global Search Awards.

W Krakowie Marzec będzie dzielił się wiedzą z zakresu m.in. tworzenia reklam zoptymalizowanych pod Google Ads. Wystąpią również m.in.:

  • Anna Karczewska (When.pl),
  • Paweł Rabinek (Redseo),
  • Sebastian Heymann (Eactive #wiemyjak),
  • Michał Suski (Surfer SEO),
  • Kamil Demidowski (Fox Strategy),
  • Monika Kołodziejczyk (ThinkDigital),
  • Albert Czajkowski (Czajkowski.Consulting).

Mimo rosnącej wiedzy o nowych narzędziach reklamowych wiele firm wciąż nie wykorzystuje w pełni marketingu online w swojej codziennej pracy. Tylko dwie trzecie przedsiębiorstw w Polsce używa Internetu do pozyskiwania nowych klientów lub reklamy – zauważa Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup. – Jedną z przeszkód może być brak wiedzy czy doświadczenia. Pierwsze kroki w branży można stawiać, zdobywając wiedzę z poradników o marketingu w wyszukiwarkach lub na wydarzeniach skupiających specjalistów z całej Polski.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie semkrk.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
semKRK #14

14. edycja barcampu SEM w Krakowie: 6 marca 2020 r.

Janusz Kamiński

4 tygodnie temu

Fajnie byłoby trafić. :)

2 marca 2020

28 lutego 2020